2016-03-16, 23:25
Medlem
Hunden007s avatar
Hoppas nu på fina matcher. försätta dom rigga lottningen blir det PSG - Barca.
2016-03-16, 23:26
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför tillät Juventus Coman att spela mot dom? Borde dom inte fixat sånt i utlåningskontraktet?
Uefa tillåter väl inte ens det, Atletico-Chelsea?
Medlem
bezmenovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ja jävlar grabbar, vilket spån jag är! !
Samma här frågorna måste ju bero på att vi hört det 100ggr men inte fattat
Medlem
Korders avatar
Hade faktiskt ingen aning om att bortamålsregeln även gäller under förlängning. Vansinne.
2016-03-16, 23:27
Medlem
bezmenovs avatar
har för mig att det var prat om att ta bort den
2016-03-16, 23:28
Medlem
Nivovics avatar
Korkat av Allegri att byta ut Morata och satsa helhjärtat på försvaret i slutet av matchen.
Morata var glödhet ikväll, en stor Messi som kunde avgöra matchen helt själv med det tredje målet.
Det krävdes tre mål innan fulltid och matchen hade varit avgjord, tyvärr så är dagens tränare så otroligt korkade och inser inte att 11 spelare i sitt egna straffområde inte är ett bra försvarsspel.
2016-03-16, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Ja, det är upp till Coman och Bayern. Då har Juve ingen makt
En återkallelse vore ju på plats annars. Pogba Coman och Dybala vore ju nåt fint i framtiden
2016-03-16, 23:34
Medlem
bezmenovs avatar
var kanske figos valfläsk
2016-03-16, 23:36
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Ja och jag har sett ett Bayern med enorma brister i sitt spel. Man tappade även en 0-2 ledning i första matchen som du kanske kommer ihåg. Ska dem spela såhär mot Barcelona eller Atletico så åker dem ut så det står härliga till. Bayern och Reals spel fungerar inte mot Barca, det har vi sett i dem senaste mötena sinsemellan. Enda som kan slå ut dem är just Atletico och Juventus. Men den som lever får väl se antar jag.

Exakt, den som lever får se. Var kommer Atletico ifrån? Om de spelar som igår så har de inte en chans mot Bayern.

Visst kommer jag ihåg att Juve hämtade upp 0-2, lite nonchalant av Bayern precis som av Juve idag med samma resultat under bältet, vilket dessvärre straffade sig.

"Enorma brister" är kanske lite hårt formulerat, glöm inte att Boateng, Badstuber och Martinez är skadade, alla tre är fantastiska defensivspelare.

Alla lag i kvarten kan slå varandra över en match, inte alla kan göra det över två matcher. Det var otroligt nära för Bayern idag och det hade kunnat vara slut idag, jag tycker att det är extra kul att Mueller skapar förlängning. Men det var inte långt ifrån 1-2 och ibland måste man ha tur.
2016-03-16, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nivovic
Korkat av Allegri att byta ut Morata och satsa helhjärtat på försvaret i slutet av matchen.
Morata var glödhet ikväll, en stor Messi som kunde avgöra matchen helt själv med det tredje målet.
Det krävdes tre mål innan fulltid och matchen hade varit avgjord, tyvärr så är dagens tränare så otroligt korkade och inser inte att 11 spelare i sitt egna straffområde inte är ett bra försvarsspel.

Allt utom Messireferensen. Då är jag Realsupporter.
2016-03-16, 23:38
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nivovic

Han hade ju lubbat i 110 konstant. Gör väldigt sällan 90 min annars heller.
2016-03-16, 23:39
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ja jävlar grabbar, vilket spån jag är!

Jag räknade fan varje gjort mål i huvudet och satte upp i tabeller för att få ihop det.

Det vore onekligen lättare då.

Noterat, Kapitän!

KUNG! Det är inte alla som lika lätt kan erkänna fel, well done!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in