Citat:
Ursprungligen postat av
Knugen37
Ja och jag har sett ett Bayern med enorma brister i sitt spel. Man tappade även en 0-2 ledning i första matchen som du kanske kommer ihåg. Ska dem spela såhär mot Barcelona eller Atletico så åker dem ut så det står härliga till. Bayern och Reals spel fungerar inte mot Barca, det har vi sett i dem senaste mötena sinsemellan. Enda som kan slå ut dem är just Atletico och Juventus. Men den som lever får väl se antar jag.
Exakt, den som lever får se. Var kommer Atletico ifrån? Om de spelar som igår så har de inte en chans mot Bayern.
Visst kommer jag ihåg att Juve hämtade upp 0-2, lite nonchalant av Bayern precis som av Juve idag med samma resultat under bältet, vilket dessvärre straffade sig.
"Enorma brister" är kanske lite hårt formulerat, glöm inte att Boateng, Badstuber och Martinez är skadade, alla tre är fantastiska defensivspelare.
Alla lag i kvarten kan slå varandra över en match, inte alla kan göra det över två matcher. Det var otroligt nära för Bayern idag och det hade kunnat vara slut idag, jag tycker att det är extra kul att Mueller skapar förlängning. Men det var inte långt ifrån 1-2 och ibland måste man ha tur.