För er som är insatta, finns det några politiker/partier i valet som inte stödjer denna ideologi, som har en chans att vinna? Som vill ta tillbaka kontrollerna över bankerna/medierna och mer gå tillbaks till rötterna "the founding fathers".
Förlåt mig, men jag får uppfattningen av att du tycker att det vore en bra idé att låta Staten kontrollera media. Tycker du så?
Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Vet att Ron Paul var annorlunda.
Jo, den snubben hade potential. Dock var han lite för gammal.
Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Tror ni att det gör någon skillnad om Trump, Sanders eller Hillary vinner?
Trump är den farligaste man jorden någonsin skådat och om han vinner så kommer USA troligtvis att uppfylla bibelprofetian "7 år med antikrist".
Det vore fördelaktigt med en kvinna på presidentposten.
Jag undrar dock:
Vad har detta med trådrubriken att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Titta på youtube-klippen annars är du hjärntvättad. Det bara är så.
"Normala" foliehattar brukar säga att "Media Hjärntvättar", men i detta läge så hävdar du alltså att man är Hjärntvättad om man inte låter sig programmeras via ett Media?
Senast redigerad av Trolltestet 2016-02-28 kl. 19:20.
I Sverige har vi de två imaginära blocken i 7K. En av mina största farhågor just nu är att SD skulle vara en del av det. Jag vågar inte tänka tanken fullt ut vad det skulle innebära om SD är en återvändsgränd kontrollerad av zionismen.
SD är nog Sveriges mest sionistiska parti. Tanken på etniskt definierade stater och hatet mot araber har SD gemensamt med Israel. Ted Ekeroth, aktiv sverigedemokrat, fick t ex sionistiska Herzl Award. Svenska judar var i och för sig inte så förtjusta i detta eftersom de vet vad SD går för, men det är en annan sak.
Det här är ett diskussionsforum, om det enda man gör är att skriva en rubrik och sen posta en länk så faller lite hela syftet, tycker du inte?
Det var en länk till flashback där din fråga besvaras och där du kunde diskutera vidare.
En timma lång video kan också vara svår att korta ner till ett inlägg som någon orkar läsa..
Förstår inte problemet med att länka till en video som andra kan titta på och sedan kommentera.
Förlåt mig, men jag får uppfattningen av att du tycker att det vore en bra idé att låta Staten kontrollera media. Tycker du så?
Nej det tycker jag inte, däremot skulle jag höja på ögonbrynen om jag upptäckte att en väldigt stor majoritet av svenska medier ägdes av kineser.
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Trump är den farligaste man jorden någonsin skådat och om han vinner så kommer USA troligtvis att uppfylla bibelprofetian "7 år med antikrist".
Det vore fördelaktigt med en kvinna på presidentposten.
Jag trodde du åt troll? inte att du var ett själv..
SD är nog Sveriges mest sionistiska parti. Tanken på etniskt definierade stater och hatet mot araber har SD gemensamt med Israel. Ted Ekeroth, aktiv sverigedemokrat, fick t ex sionistiska Herzl Award. Svenska judar var i och för sig inte så förtjusta i detta eftersom de vet vad SD går för, men det är en annan sak.
SD vill minska invandringen och bidragsmigranter, samt hjälpa flyktingar i närområdet. De flesta är nog inte emot araber utan mer kritiska till islam och andra kulturella värderingar som krockar med de svenska. Tror inte araberna själva skulle gilla om det kom in massa amerikaner och smällde upp kyrkor överallt. Möjligt att de stödjer zionismen, vilket jag inte tror är så bra om man ska tro på en del konspirationer och vill ha mer ostabila arabländer med fler som flyr till Sverige.
SD vill minska invandringen och bidragsmigranter, samt hjälpa flyktingar i närområdet. De flesta är nog inte emot araber utan mer kritiska till islam och andra kulturella värderingar som krockar med de svenska. Tror inte araberna själva skulle gilla om det kom in massa amerikaner och smällde upp kyrkor överallt. Möjligt att de stödjer zionismen, vilket jag inte tror är så bra om man ska tro på en del konspirationer och vill ha mer ostabila arabländer med fler som flyr till Sverige.
Invandring är mycket enklare än så. Invandrning får man om man tillåter den.