2016-02-24, 00:39
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Det är en rätt kul kontrast när man reser runt i Centraleuropa. På sin höjd några alkisgäng som är lite högljudda men ingen som trakasserar en. Inte ens en enda taxitaxi-skrikande arab som förföljer en utanför flygplatser och stationer. Men på första hålan på tyska sidan av gränsen så känns allt som hemma igen med blängande blattegäng och turkar som serverar ölen.

Bara en observation utan att lägga någon värdering i det. Man är väl inte rasist!
Citera
2016-02-24, 04:32
Bannlyst
Jag har redan farit på semester till östra Europa av rasistiska anledningar. Det var befriande att gå på gatorna där och slippa se människor från Afrika och mellanöstern. Homogena vita samhällen ger turistinkomster fram till den dag då dessa samhällen inte längre är vita och homogena. Jag ser inte problemet med mitt rasistiska tänk. Jag upplever frihet och bidrar till mångfald istället för enfald.

Gör som jag ni också, turista i öst! Var rasist och känn efter hur trevligt och glatt det är.
Citera
2016-02-24, 04:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Kommunisttiden har gjort dessa har blivit rena ifrån mångkultur och folket har väl lidit tillräcklig utan att mångkulturen skall bli en plåga.

Inte helt och hållet. Finns tex små vietnamesiska och säkert kinesiska minoriteter där som ett resultat av samarbetet kommunisterna emellan. Det har givetvis förflutit kanon då invandrarna inte varit afrikaner eller araber utan östasiater.
Citera
2016-02-24, 04:57
Medlem
karatekung90s avatar
Denna journalist frilansande eller ej hoppas jag verkligen inte får betalt för att skriva sin dynga?

Total avsaknad på hur livet fungerar utanför lilla Stockholm.

Jag reser väldigt mycket, bott utomlands i perioder och numera fast boende utomlands kan klart säga jag känner mig mycket trygg på gatorna och tunnelbanan (metro) i Kiev kl 00:00 på natten än vad jag gör i MAlmö en fredagskväll kl 22:00.

Är de detta svenskarna betalar skatt för?

Jag knallar runt i BKK på natten, inga problem. Poliser och militärer överallt som håller drägget i schack.

Sverige borde nog skrota dialogpolisen och ta fram batong polisen. Då får vi ordning på det multikulturella haveri.
Citera
2016-02-24, 05:27
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag har redan farit på semester till östra Europa av rasistiska anledningar. Det var befriande att gå på gatorna där och slippa se människor från Afrika och mellanöstern. Homogena vita samhällen ger turistinkomster fram till den dag då dessa samhällen inte längre är vita och homogena. Jag ser inte problemet med mitt rasistiska tänk. Jag upplever frihet och bidrar till mångfald istället för enfald.

Gör som jag ni också, turista i öst! Var rasist och känn efter hur trevligt och glatt det är.

Jag vill tipsa dig om att semestra i Japan.
Världens troligen mest civiliserade land. Världens mest vänliga folk. Ett av världens mest homogena länder. Inte en hårig arab så långt ögat kan se, inga blånegrer heller.
Citera
2016-02-24, 07:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Inte helt och hållet. Finns tex små vietnamesiska och säkert kinesiska minoriteter där som ett resultat av samarbetet kommunisterna emellan. Det har givetvis förflutit kanon då invandrarna inte varit afrikaner eller araber utan östasiater.

Dom har något arv efter kommunist tiden med en minimal asiatisk befolkning som sedan länge vet sin plats i samhället.
Citera
2016-10-06, 21:39
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Karin Olsson irriterar sig över det homogena Östeuropa.

http://unvis.it/www.expressen.se/kultur/karin-olsson/karin-olsson-den-rasistiska-jarnridan/

Har Karin rätt? Är östeuropas homogenitet ett problem? Behövs mer araber, negrer och zigenare?

Det man reagerar över i Warsawa är hur ren stadsbilden är. Då åsytar jag inte bara att de håller rent på gatorna, vita människor ser renare ut. De bruna i Stockholm ser lortiga och ruffiga ut. Stockholms smutsiga stadsbild är stressande, man är under konstant stress pga. smutsbruna i Stockholm. Därför rena terapin att vistas i ett kritvitt land.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in