2016-03-15, 21:52
Medlem
Tror Alm får kicken innan sommaruppehållet. AIK ser riktigt jävla kassa ut.
2016-03-15, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brew
Fyfan vad pinsamt att förlora mot det där filmande skräpgänget.

Inte pinsamt att förlora mot DERBYKUNGARNA.
2016-03-15, 21:56
Medlem
Tråkig försäsongsmatch, bryr mig inte om cupen,......

FAN!

Grattis Bajen!

Hoppas på Kalmar-Häcken i final.
2016-03-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Inte pinsamt att förlora mot DERBYKUNGARNA.

Försäsongsderbyn räknas inte
2016-03-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd

Jag tycker inte det såg så jävla dåligt ut. Visst så var det extremt uddlöst men iallafall uppenbart vad man behöver arbeta på och något som faktiskt relativt lätt går att fixa. Förutom att vi inte kunde skapa bra målchanser så hade ju AIK allt spel hela matchen igenom. Bajen var ju roligt nog helt tvärtom, kunde inte slå en passning rätt eller hålla bollen knappt en enda gång men dom fåtal gånger man attackerade så såg dom riktigt vassa ut.
2016-03-15, 22:06
Medlem
WOUUAAAPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Yttrarna är dåliga och anfallarna ser ju helt bortkomna ut, löser han det så är det nog lugnt
2016-03-15, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WOUUAAAP
Yttrarna är dåliga och anfallarna ser ju helt bortkomna ut, löser han det så är det nog lugnt
Jag tycker yasin gjorde ett bra inhopp! men ett derby är ett derby. Allt kan hända. Och typisk att AIKs bästa skyttar ej var på plan. Affane,Sundgren,Ishi och Avdic men sen hade bajen ej Kennedy på planen
2016-03-15, 22:08
Medlem
erikp121s avatar
Idag Svenska Cupen, Imorgon Europa League.
2016-03-15, 22:11
Medlem
Salorms avatar
Det hemska är att det var en rätt kass tillställning, men så tänker man tillbaks på DIF's spel och vi skulle fan bli utspelade av båda dom där lagen.. Sjuklig ångest inför säsongsstarten.
2016-03-15, 22:19
Avslutad
- usla straffar från markkanen och Jos
-Eliasson. Förlåt men han kollar ju ej upp när han slår inlägg. han slog ett inlägg när det ej ens var en AIKare i straffområdet.
-Avdic. Han har ej formen helt får man ursäkta han för men det bästa han gjorde var tunneln på bajenspelaren.
+Sauli. Tycker han var grymt bra ikväll
+Gravius och Affane är väldigt spännande. Om Affane blir mer noggran i sina passningar kan det bli ett riktigt fynd.
+Markkanen ,Ofori och Yasins inhopp. Markkanen och Yasin borde startat matchen istället för Eliasson och Avdic. Avdic kunde spela sista 50 minuterna ist för att slå en straff.

Men fyfan vad farlig Smarason var. Synd att BW ej signade han och återigen Saulis utveckling är väldigt intressant. Som sagt Smarason var den enda i Bajen som Hotade AIK enligt mitt tycke. Alex var riktig medioker idag.
2016-03-15, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Jag tycker inte det såg så jävla dåligt ut. Visst så var det extremt uddlöst men iallafall uppenbart vad man behöver arbeta på och något som faktiskt relativt lätt går att fixa. Förutom att vi inte kunde skapa bra målchanser så hade ju AIK allt spel hela matchen igenom. Bajen var ju roligt nog helt tvärtom, kunde inte slå en passning rätt eller hålla bollen knappt en enda gång men dom fåtal gånger man attackerade så såg dom riktigt vassa ut.
Avdic måste verkligen ĺeverera om han ska kunna fylla tomrummet efter Goitom. Han har en jävla press på sig. Den där långe finnen tror jag inte alls på. En flopp.
2016-03-15, 22:22
Medlem
Skicka Alm åt helvete innan jag klipper årskortet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in