Citat:
Ursprungligen postat av
Scrip7
Alltid tråkigt med svensk fotboll när ingen av stormatcherna börjar i utsatt tid. Kan säga att det är så mycket härligare att se West Hams bubblor än det är att tvingas vänta en halvtimme på att matchen ska starta bara för att några vill protestera och tycker att de ska få rätt att bränna.
Det är ju en smaksak, nu är jag ju inte på matchen och får bevittna stämningen då jag inte tillhör något av lagen. Men herregud, en bränning på plats leder ju alltid till rysningar. Är väl lite som sex, gör sig bäst när man själv är involverad
Klart det kan kännas drygt när man tittar på tv, men att höja rösten känns ju onödigt. Är inte "pyromanernas" egna fel att matchen skjuts upp, händer ju aldrig i något annat land och hade ju helt klart kunnat fortsätta spela för det. Spelarna själva och till och med domaren medgav ju nu före match att stämningen gör matchen bättre. Och antagligen las matchstart 18:30 med just den anledningen att de visste att det skulle brännas. Hade ju givetvis börjat 19:00 annars.
Menmen, bara för mig svts stream la av?
Edit; märkte att det bara inte var jag. Trevligt kan man ju spendera lite tid här ifall.
Citat:
Ursprungligen postat av
gato12
Skaffa er en Televisionsapparat ungdomar.
Snyggt av Alex.
Och betala tvlicens? Nejdu här rockar vi projektor, spar man in på rånartjänst på bara tre år. Använder det bara till fotboll och film faktiskt, även när jag hade en televisionsapparat.