2016-03-12, 17:58
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Med det här laget kommer ni att gå upp igen, om det är en tröst just nu.
Är jag övertygad om också!
2016-03-12, 18:43
Medlem
MrSkargards avatar
Jag undrar om Häcken-supportrarna uppskattar att Sonny Karlsson och hans styrelsekollegor valt att, likt ett gäng slavar, böja sig inför den uppenbart politiska HBTQ-rörelsen. Regnbågsfärgade hörnflaggor är verkligen urfjantiga.

Jag tycker för övrigt att Halmstad får skylla sig själva. Om man slarvar bort ett sådant utmärkt 3 mot 1-läge som uppstod i slutet så förtjänar man inte att gå vidare.
2016-03-12, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag undrar om Häcken-supportrarna uppskattar att Sonny Karlsson och hans styrelsekollegor valt att, likt ett gäng slavar, böja sig inför den uppenbart politiska HBTQ-rörelsen. Regnbågsfärgade hörnflaggor är verkligen urfjantiga.

Jag tycker för övrigt att Halmstad får skylla sig själva. Om man slarvar bort ett sådant utmärkt 3 mot 1-läge som uppstod i slutet så förtjänar man inte att gå vidare.

Jag kan bara tala för mig själv och jag spyr åt det. Jag skiter fullständigt i gayrörelsen, har varken positiva eller negativa tankar om homosexuella. Men den jävla prideflaggan som är kapad av idiotfeministerna vill man gärna slippa få nedtryckt i halsen när man kollar på fotboll.
2016-03-12, 20:46
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag kan bara tala för mig själv och jag spyr åt det. Jag skiter fullständigt i gayrörelsen, har varken positiva eller negativa tankar om homosexuella. Men den jävla prideflaggan som är kapad av idiotfeministerna vill man gärna slippa få nedtryckt i halsen när man kollar på fotboll.

Att sätta en slant på Jeremejeff som skyttekung är kanske inte så tokigt. Hur var matchen?
2016-03-12, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Att sätta en slant på Jeremejeff som skyttekung är kanske inte så tokigt. Hur var matchen?

Spelmässigt så var det väl bara Häcken egentligen men HBK försvarade sig jävligt bra och precis som mishima skrev så blockade dom löjligt många avslut vilket var något frustrerande. Sedan tycker jag nog att vi borde avgjort matchen tidigare ändå. HBK hade dock en del omställningar som med lite skärpa och flyt hade kunnat förstöra för oss.

Jag blir mer och mer sugen på att spela han som skyttekung, gillar egentligen inte spelformen då man våndas över hela säsongen och är rädd för skador, avstängningar, försäljningar m.m.
2016-03-13, 14:28
Medlem
junkbords avatar
Rosenberg utvisad än pga övertaggning?
2016-03-13, 14:36
Bannlyst
Tycker Lewicki påminner lite om Sebastian Eriksson innan han blev utlandsproffs. Passar bara bakåt.
2016-03-13, 14:44
Medlem
4522s avatar
Mäktig matchinledning från Wahlqvist.
2016-03-13, 14:44
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Rosenberg utvisad än pga övertaggning?

Försöker du leta anledning varför ni inte vinner cupen i år?
2016-03-13, 14:47
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Försöker du leta anledning varför ni inte vinner cupen i år?

Nej?
2016-03-13, 14:54
Medlem
gato12s avatar
mediokert spel
2016-03-13, 14:55
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Mäktig matchinledning från Wahlqvist.
Tar för sig...