2010-01-24, 20:22
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
man kanske inte vill se saker innan man vet vad det är?
svårt att förklara eller?
då kan du skita i att svara alls, låt den som vill förklara svara. du behöver inte bry dig
Varför så sur?

Tjejer som blir mun knullat. Det är de det är.
Citera
2010-01-25, 00:25
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Varför så sur?

Tjejer som blir mun knullat. Det är de det är.

jaha inget mer? annat ord för oralsex?

förlåt om jag överreagerade lite, det var ett tag sen. känner mig lite frustrerad...
Citera
2010-01-25, 00:38
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
jaha inget mer? annat ord för oralsex?

förlåt om jag överreagerade lite, det var ett tag sen. känner mig lite frustrerad...

Japp, fast kanske inte riktigt den oralsex som utförs i svennebanans binge men det förstod du säkert. Lite våldsammare, en hel mer saliv osv.

Facial abuse är nästan lite otrevlig sett något klipp nån gång, det är väl mest attityden man stör sig på också blivit sugen att klappa till fetknoppen där.
Citera
2010-01-25, 01:34
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
vad är det för sorts porr?
vad går den ut på?
Mun och halsknull

Endel scener mjukare än andra, men finns oftast screens här på FB så du vet vad du får innan du tnakar.
Citera
2013-08-20, 02:02
Medlem
Nu vet jag att detta är en gammal tråd men jag snubblade in på sidan igenom efukt ( stuttering asian). Jag gillar inte extremporr till den grova graden som facialabused, men den sidan är båg! Tjejerna är skådisar och allt är repeterat, skådisarna känner varandra och de hårda tagen får igång tjejerna. Jag vet inte varför sidan upprör, folk gör sånt även hemma, nu är det bara på film. Jag känner en alternativmodell som gillar att bli förnedrad, hårt! Sedan har hon helt normala relationer om man åsidosätter sexet. Jag gillar grovt men extremt är inte min grej, dock gillar jag när tjejerna tappar kontrollen.
Citera
2023-02-07, 21:42
Medlem
grekkoz1s avatar
Behöver hjälp med att identifiera tjejen på bilden
https://efukt.com/21010_78_Percent_Of_His_Sexual_Partners_Quit.html
Hon som rullas ihop 1.20-1.12.

Min gissning är Alora Jaymes och snubben är Big Red, men hittar ej scenen.
Citera
2023-02-08, 23:49
Bannlyst
Att Duke skywalker å gänget inte sitter inne är ett jävla skämt. Vidrigare psykopat får man leta efter. Allt handlar bara om att förnedra tjejerna så mycket som möjligt. Ta bara en sån detalj som att de har ett kodord men att det är lite krångligt att säga det med en kuk i munnen och så ignorerar man när tjejerna ”tapar”.

Vad fan är det för fel på USA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in