2005-11-15, 07:40
Medlem
SievertÖs avatar
Om Ola Lauritszons bok "Gå ner i vikt med GI-metoden":
Varför är "före-bilden" tecknad? Finns det inga fotografiska bevis på att författaren själv varit korpulent trots att detta antyds? Har någon sett honom i ett runt tillstånd någonsin?
Citera
2005-11-15, 21:50
Medlem
Philliss avatar
Första inlägget. Va?
Citera
2005-11-16, 12:03
Medlem
15 år å moppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
Första inlägget. Va?

SievertÖ
Medlem

SievertÖs avatar

Registrerad: Okt 2004

Skarp iakttagelseförmåga!!!

Citera
2005-11-17, 13:10
Medlem
senseis avatar
Läste att han gått ner 14 kilo tack vare GI-metoden. Så det hade ju inte sett så himla drastiskt ut med en "före"-bild
Citera
2005-11-17, 17:14
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SievertÖ
Om Ola Lauritszons bok "Gå ner i vikt med GI-metoden":
Varför är "före-bilden" tecknad? Finns det inga fotografiska bevis på att författaren själv varit korpulent trots att detta antyds? Har någon sett honom i ett runt tillstånd någonsin?

Följ boken istället och se hur effektiv dieten är . Jag har gått ner 11 kilo nu och smaskar grillade revben , kyckling , oxfilé med bearneisesås hela tiden . Sweet.
Citera
2005-11-17, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Style
Följ boken istället och se hur effektiv dieten är . Jag har gått ner 11 kilo nu och smaskar grillade revben , kyckling , oxfilé med bearneisesås hela tiden . Sweet.

Jag försökte för något år sedan, eller så. Det var inte så svårt med de första två veckorna, men inte fan blev det några direkta genomslag - kanske ner 2-3 kg, kändes inte riktigt motiverat. Försökte att köra relaivt seriöst i en sexveckorsperiod, men det "tog" inte, var nere max 6 kg.

Nej, nu är det god starköl och potatisgratin som gäller - det gäller att hitta hem!

Tror också att Ola fuskar med en massa gym besök och skit, det är inte äkta bantning!
Citera
2005-11-29, 22:59
Medlem
Philliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15 år å moppe
SievertÖ
Medlem

SievertÖs avatar

Registrerad: Okt 2004

Skarp iakttagelseförmåga!!!

Det var egentligen menat som två oberoende meningar. Andra meningen avr för att jag inte menade vad de syftade på. Har aldrig hört talas om snubben.
Citera
2005-11-30, 21:28
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Der Alte
Jag försökte för något år sedan, eller så. Det var inte så svårt med de första två veckorna, men inte fan blev det några direkta genomslag - kanske ner 2-3 kg, kändes inte riktigt motiverat. Försökte att köra relaivt seriöst i en sexveckorsperiod, men det "tog" inte, var nere max 6 kg.

Nej, nu är det god starköl och potatisgratin som gäller - det gäller att hitta hem!

Tror också att Ola fuskar med en massa gym besök och skit, det är inte äkta bantning!

Så ett kg:s viktminskning i veckan tog du som bevis på att metoden inte fungerade? En del människor förtjänar faktiskt att vara feta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in