Lyfter den här tråden lite. Någon som har provat skjuta stygg prepp i t.ex axlar, bröst? Är 2ml mkt för så pass små muskler?
Är lite trött på att vara konstant halt, är rädd för att det kommer kännas som en skottskada om jag sätter 2ml i axeln t.ex? Låren är ju ganska stora.. Kan ju iofs sätta 1ml i vardera axel. men då måste jag likförbannat tillbaks till låren nästa injekt
Tips?