2005-11-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ukklenitrat
Du har såå rätt..

Fan killar. Testade o skulle sticka i låret idag.. Jag måste in o kolal vart man skulle sticka, men jag satt, sen stack jag typ låångt upp på sidan av låret, (Typ om du drar rakt sträck mot andra benet så kommer du typ nästan vid Kalsong slutet på benet.) Typ där.. Och det var piss äckligt, Det var som d gick igenom flera lager hela tiden .. Skit rädd,, Fick in halva blåa, sen vart d för äckligt så jag pallade inte i tog ut den o sket i o köra där ;s.. Fan brukare bli så?.. Skulle igentligen hällre vilja sticka i låret..

kör i röven då. brukar inte kännas lika mycket där.
Citera
2005-11-14, 23:36
Medlem
TomiXs avatar
Har fått inject med kortison ett par ggr i någon muskel där bak i ryggen eller baken. Iallfall, det har ömmat och gjort ont i några dagar varje gång

Har gjort detta 3ggr, en gång per år.
Citera
2005-11-14, 23:54
Medlem
_INSANE_s avatar
jag fick en sådär lagon skönt ömmande när jag satte i fredags... men det är lite skönt att veta att det har kommit in i kroppen... men som sagt... no pain, no gain!!

//_INSANE_
Citera
2005-11-15, 00:10
Medlem
Skönt o veta att det gör ont för er med. Kan inte gå riktigt nu, känns som en rejäl lårkaka. Sticket kändes knappt något men jag var ganska feg när jag masserade, kanske det spelar in... Förhoppningsvis känns det bättre i morrn, blir tufft o köra ben med den här värken.

Rock 'n roll!
Citera
2005-11-15, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scumfuck
Skönt o veta att det gör ont för er med. Kan inte gå riktigt nu, känns som en rejäl lårkaka. Sticket kändes knappt något men jag var ganska feg när jag masserade, kanske det spelar in... Förhoppningsvis känns det bättre i morrn, blir tufft o köra ben med den här värken.

Rock 'n roll!

kan ta ettpar dar innan det går över, bara o halta vidare
Citera
2005-11-15, 10:46
Medlem
_INSANE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boj
kan ta ettpar dar innan det går över, bara o halta vidare

Jo... lite komiskt... idag har ömheten lags sej helt... men imorgon är de dax för nytt stick... hehe...

//_INSANE_
Citera
2005-11-15, 11:11
Medlem
Rackhanisus avatar
Fi fan kör ni in nålen så långt
?

de gör inte jag
Citera
2005-11-15, 12:01
Medlem
Strax över 2cm blir det iaf. Känns bättre idag även om jag går som en pirat Kanske någon skulle lägga till lite om detta i FAQ'en? Kan vara skönt för andra som sticker första gången att veta.
Citera
2005-11-15, 15:52
Medlem
Ukklenitrats avatar
Ska testa röver nångång.. Men jag stack typ där man ska sticka i benet såg jag nu.. Men d gick ialf inte. Axlarna går rart.
Citera
2005-11-15, 18:01
Medlem
Rackhanisus avatar
Sticker deca men har aldrig känt något kör in den i triceps men aldrig länge än 2 cm
Citera
2005-11-16, 00:28
Medlem
Fortfarande som en mindre lårkaka, går som en idiot. Känns något bättre ikväll men hoppas på klara bättingar i morrn annars får benpasset förskjutas lite.
Citera
2005-11-16, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scumfuck
Fortfarande som en mindre lårkaka, går som en idiot. Känns något bättre ikväll men hoppas på klara bättingar i morrn annars får benpasset förskjutas lite.

Massage har en bevisad helande effekt på kroppen, massera och ut och gå eller cykla, massera sen efter det, så borde du inte ha lika ont dagen efter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in