2016-02-07, 03:20
Medlem
Dr.Rutigs avatar
Mos-ansiktet Löfven tar in 100 000-tals kåta "flyktingar"med kuken i näven varje år.
Och vi får inte försvara oss. Jag behöver en tårgas bl.a till lilllasyrran som joggar i skogen varenda jävla dag. Jag är orolig! Händer nåt henne ska jag mata Löfvén med hans näsa!

Var i helvete beställer man tårgas i tyskland, de flesta jag provat skickar inte till sverige pga mos-fejset och hans horregering! Gäller även Usa.

Ska vi bara ligga med röven i vädret och vänta på Löfvéns gossar?

Nån som har nån bra länk?
Senast redigerad av Dr.Rutig 2016-02-07 kl. 03:46. Anledning: Får inte göra hets mot upphetsad folkgrupp sa moderatorn
Citera
2016-02-07, 09:47
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Rutig
Mos-ansiktet Löfven tar in 100 000-tals kåta "flyktingar"med kuken i näven varje år.
Och vi får inte försvara oss. Jag behöver en tårgas bl.a till lilllasyrran som joggar i skogen varenda jävla dag. Jag är orolig! Händer nåt henne ska jag mata Löfvén med hans näsa!

Var i helvete beställer man tårgas i tyskland, de flesta jag provat skickar inte till sverige pga mos-fejset och hans horregering! Gäller även Usa.

Ska vi bara ligga med röven i vädret och vänta på Löfvéns gossar?

Nån som har nån bra länk?

Köp inte tårgas utan köp pepparspray istället det är mycket mer effektivt.

Pepparspray funkar på alla du kan inte öppna ögonen och du får svårt att andas.

Tårgas funkar ofta inte ens på påverkade personer.

Du kan beställa här ifrån de skickar i diskreta paket till alla EU länder även Sverige

http://www.security-discount.com/index.php?tpl=mobile

Brukar funka utan problem och frakten är 150 kr.
Citera
2016-02-07, 16:59
Medlem
Dr.Rutigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Köp inte tårgas utan köp pepparspray istället det är mycket mer effektivt.

Pepparspray funkar på alla du kan inte öppna ögonen och du får svårt att andas.

Tårgas funkar ofta inte ens på påverkade personer.

Du kan beställa här ifrån de skickar i diskreta paket till alla EU länder även Sverige

http://www.security-discount.com/index.php?tpl=mobile

Brukar funka utan problem och frakten är 150 kr.

Ok.

Tack för svaret och länken! Ska prova
Citera
2016-02-07, 17:29
Medlem
Tårgas fungerar visst, har du någonsin prövat?

Två sprut rakt i mitt ansikte fick mig att mer eller mindre ramla ihop, kunde inte kolla och fick svårt att andas.

Ett helvete att få bort, dock är tårgas farligar för kroppen och folk kan faktist dö av det om dom har fysiska besvär
Citera
2016-02-07, 20:26
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devos
Tårgas fungerar visst, har du någonsin prövat?

Två sprut rakt i mitt ansikte fick mig att mer eller mindre ramla ihop, kunde inte kolla och fick svårt att andas.

Ett helvete att få bort, dock är tårgas farligar för kroppen och folk kan faktist dö av det om dom har fysiska besvär

Jag skrev inte att det inte fungerade jag skrev att det ofta inte fungerar på PÅVERKADE personer men det gör pepparspray.

Om man läser igenom det mesta på internet så är pepparspray mest efiktivt i flest situationer och är också det enda jag ägt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in