2025-03-28, 14:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Nu skrev Runar på sin Insta något kryptiskt. Undrar vad han menar med det.
"NU PÅ LÖRDAG MORGON KOMMER JAG HÄR PÅ MIN OFFICIELLA FACEBOOKSIDA MEDDELA ER ETT AV MITT LIVS ABSOLUT SVÅRASTE OCH MEST JOBBIGA BESLUT."
Med tanke på tidpunkten (rättegång nästa vecka) tror jag följande:

Han inser att han kommer att förlora i vårdnadstvisten, och vill inte framstå som en förlorare. Därför lägger han sig platt och skyller självklart på att Jessica är ett monster, men att han tänker på barnens bästa och därför bestämt att "ge efter" för Jessicas krav.

Därmed ställs rättegången in, och vi åskådare slipper höra alla vittnen berätta om hur vidrigt han betett sig under tiden med Jessica. Vittnenas berättelser hade ju hamnat i denna tråd, och varit sökbara för all framtid.
Citera
2025-03-28, 14:19
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Han inser att han kommer att förlora i vårdnadstvisten, och vill inte framstå som en förlorare. Därför lägger han sig platt och skyller självklart på att Jessica är ett monster, men att han tänker på barnens bästa och därför bestämt att "ge efter" för Jessicas krav.

Därmed ställs rättegången in, och vi åskådare slipper höra alla vittnen berätta om hur vidrigt han betett sig under tiden med Jessica. Vittnenas berättelser hade ju hamnat i denna tråd, och varit sökbara för all framtid.

Mycket sannolikt!
Citera
2025-03-28, 14:24
Medlem
Alonens avatar
Citat:

Ja, jag tror något liknande…

T o m Fulnar inser väl att han inte har en sportmössa att ro hem detta.

Han skiter sannolikt i småglinen, vårdnadstvisten är mest för att jävlas med Jessica, han bor i en skrubb, existens-minimum, han är skuldsatt bortåt 7 mille, + en väntande rättegång för bedrägeri som sannolikt slutar i buren.

Ett stort skäl är väl oxå att slippa schavottera offentligt med all jävelskap han gjort emot Jessica…

I morgon bitti vet vi - kanske…
Senast redigerad av Alonen 2025-03-28 kl. 14:27.
Citera
2025-03-28, 15:00
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Det var nog det bästa förslaget hitintills. Sedan undrar jag hur många utanför vår lilla stängda värld i denna tråd som ens vet att han har en rättegång om barnen? Media har inte uppmärksammat det vad jag har sett. Kanske av goda skäl då det handlar om just barnen? Å andra sidan finns det ju riktiga as i den här världen som slår både barn och mamma och ändå får behålla någon form av vårdnad... Men det är nog som du säger, han är medveten om vad Jessicas barn kommer att berätta. Kommer det ut så lär han inte ens vara välkommen hos Hillsongs. Ska bli spännande att höra hans bortförklaringar.
Citera
2025-03-29, 04:20
Medlem
Mycket troligt, men typiskt Runkan att göra en sak av det i stället för att låta det passera under radarn. Varför inte bita i det sura äpplet, nöja sig med att det inte kommer ut hur det verkligen varit. Sen hålla en så bra relation med mamman till barnen så att man kan hitta ett bra sätt framåt.

Nu kommer det börja spekuleras i varför (utanför detta forum) och visst, han kommer säkert få några som tycker att han varit ”stor” och lovsjunga honom, men det gör inte hans fortsatta relation till barnen och deras mamma något bättre.

Synd att han aldrig kan göra helt rätt.
Citera
2025-03-29, 04:23
Medlem
Varför flyttar Runar inte tillbaka till Norge där han har större chans att göra karriär.
Norge är ett rikare land. Period
Citera
2025-03-29, 07:10
Medlem
rogerks avatar
Japp nu har han kapitulerat på Facebook i vårdnadstvist. Dock i ett angrepp på J.

https://www.facebook.com/share/p/1XwcFNsR9r/
Citera
2025-03-29, 07:19
Medlem
Rikskrim08s avatar
Så kom det, Runar väljer "frälsaren och herren" framför "en korrupt tingsrätt". Han har således insett att även i kommande förhandling i tingsrätten väntade ett misslyckande och offentlig förnedring. Runar befäster sin position som Sverige största looser.
Citera
2025-03-29, 08:52
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Så kom det, Runar väljer "frälsaren och herren" framför "en korrupt tingsrätt". Han har således insett att även i kommande förhandling i tingsrätten väntade ett misslyckande och offentlig förnedring. Runar befäster sin position som Sverige största looser.

Och nu får han hyllningar av fansen för sitt hjältemod för barnens skull. Men vem startade tvisten?
Citera
2025-03-29, 11:36
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Japp nu har han kapitulerat på Facebook i vårdnadstvist. Dock i ett angrepp på J.

https://www.facebook.com/share/p/1XwcFNsR9r/
Kan du klistra in inlägget i tråden för oss som inte har Facebook?
Citera
2025-03-29, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Kan du klistra in inlägget i tråden för oss som inte har Facebook?
https://scontent.fmmx3-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/486759974_1183909776458018_4571380004676800743_n.j pg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=5eOLNi1tNaoQ7kNvgFOC3WI&_ nc_oc=AdnCHcY5-1Pcg6q-NyQBDxJn_MXBMHXh47yp0MaiUHe4n7mbpHgrtNl6cVsYEdXQyi U&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fmmx3-1.fna&_nc_gid=t3eIbS-m_Dzq35PH8mLwjQ&oh=00_AYG5WuuGI2ivmK6CPs2ILYDY18cB _KEBDM8V6ffuLk05sw&oe=67EDBB2C
Citera
2025-03-29, 11:47
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
https://scontent.fmmx3-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/486759974_1183909776458018_4571380004676800743_n.j pg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=5eOLNi1tNaoQ7kNvgFOC3WI&_ nc_oc=AdnCHcY5-1Pcg6q-NyQBDxJn_MXBMHXh47yp0MaiUHe4n7mbpHgrtNl6cVsYEdXQyi U&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fmmx3-1.fna&_nc_gid=t3eIbS-m_Dzq35PH8mLwjQ&oh=00_AYG5WuuGI2ivmK6CPs2ILYDY18cB _KEBDM8V6ffuLk05sw&oe=67EDBB2C

Han är tamejfan helt otrolig!
Så. Vad nu? Tror han att de ska fortsätta som tidigare, eller vad f-n tror fanskapet?!

Hur funkar detta rent juridiskt? Han har ju lämnat walkover, innebär det att vårdnaden automatiskt tillfaller Jessica? Och hur blir det med umgänget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in