2023-05-17, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Anna Took-Book-Stolledano, Sveriges driftkucku nummer 1. Har Flashbacks tjockaste tråd.
😂
Citera
2023-05-17, 11:28
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Nu igen? Hade han inte boksläpp förra veckan också?

Nä, men release-fest på Caféet…t
Citera
2023-05-17, 11:30
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Står ju bland kommentarerna att de bara är kompisar.

Det tror jag inte på. Bilderna säger nåt annat…
Citera
2023-05-17, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Det tror jag inte på. Bilderna säger nåt annat…
Läs kommentarerna, hon skriver själv att de bara är goda vänner. Alla tjejer som ser glada ut på en ögonblicksbild är inte kåta på killen.
Citera
2023-05-17, 12:05
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Läs kommentarerna, hon skriver själv att de bara är goda vänner. Alla tjejer som ser glada ut på en ögonblicksbild är inte kåta på killen.

Läs mitt förra inlägg…
Citera
2023-05-17, 16:16
Medlem
Alonens avatar
När allt gick åt helvete för Carl Serung, så tog han skeden i vacker hand…

Han sålde ”Situation Stockholm”

DET borde Fulnar göra…
Citera
2023-05-17, 18:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
När allt gick åt helvete för Carl Serung, så tog han skeden i vacker hand…

Han sålde ”Situation Stockholm”

DET borde Fulnar göra…
Det gör han ju, men nu heter den Situation Sörgaard.
Anna Book har ju en tom Atterfallsstuga på tomten. Det vore väl något? Och så har hon en dotter att gifta bort också. De kan diskutera kriminalvård när hon kommer ut.
För många år sedan nu trodde Runar att han kunde starta en kyrka för kändisar. Han gjorde ett försök och bjöd in folk till en krog som då drevs av hans kompis Doktor Alban. Det var väl i stort sett bara Anna Took som dök upp av kändisar. Glömmer aldrig hennes recension av eventet i en nöjessida i någon tidning. ”Kändisar har också behov av terapi.”
Hon hade inte fattat något då heller. Säger något om Runars ”andliga” hjärntvätt.
Citera
2023-05-17, 18:55
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det gör han ju, men nu heter den Situation Sörgaard.
Anna Book har ju en tom Atterfallsstuga på tomten. Det vore väl något? Och så har hon en dotter att gifta bort också. De kan diskutera kriminalvård när hon kommer ut.
För många år sedan nu trodde Runar att han kunde starta en kyrka för kändisar. Han gjorde ett försök och bjöd in folk till en krog som då drevs av hans kompis Doktor Alban. Det var väl i stort sett bara Anna Took som dök upp av kändisar. Glömmer aldrig hennes recension av eventet i en nöjessida i någon tidning. ”Kändisar har också behov av terapi.”
Hon hade inte fattat något då heller. Säger något om Runars ”andliga” hjärntvätt.
Ja man måste träffa honom eller någon liknande för att förstå, den stirrande ihåliga blicken, hans problem som han ska ha hjälp med, den ”andliga” hjärntvätten, hela det galet jobbiga ofredandet när han hittat ett offer som ska hjälpa honom.
Citera
2023-05-17, 19:15
Medlem
SaraFrees avatar
Undrar hur hans bok är... jag lyssnade på honom i Brottarbröder och jävligt fascinerande människa. Han skyller allt på alla andra när det gäller skattebrottet ich det som hände i fängelset men sedan är han rätt vettig och ödmjuk en en del av de andra frågorna
Citera
2023-05-18, 02:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaraFree
Undrar hur hans bok är... jag lyssnade på honom i Brottarbröder och jävligt fascinerande människa. Han skyller allt på alla andra när det gäller skattebrottet ich det som hände i fängelset men sedan är han rätt vettig och ödmjuk en en del av de andra frågorna
Det är en psykopat du mött. Han spelar dig utan att du vet om det. Men
Citera
2023-05-18, 11:26
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är en psykopat du mött. Han spelar dig utan att du vet om det. Men
Så är det, de är experter på att känna av vad folk vill höra och försöker säga de rätta sakerna. När psykopaten får som den vill är allt frid och fröjd, när motgångarna kommer så dyker en helt annan sida upp.
Runar har sedan debaclet med kyrkan och kändisskapet försökt nästla sig in i den nationella rörelsen med fokus på SD.
Citera
2023-05-18, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaraFree
Även jag har lyssnat på programmet. Tycker brottarbröderna var undfallande. Runar var i första delen kraftig frustrerad vilket han försökte dölja. Märkligt att denna jöns fick vika ut sin version utan bemötande. Upplägget omkring hans dåliga affärssinne med fängelsestraff som följd skyller han på en alkoholiserad revisor och det Norska bolaget. Vad han inte berättar är att är farsan är inblandat i bolaget. Som också blev dömd i tingsrätten. Och vägrade komma till hovrätten. Anledningen var sjukdom. Som Runar betraktade som ett svek på sin facebook sida. Runar har blåst så många människor. Blir bara förvånad att folk inte ser genom hans slippriga lögner. Själv skulle jag ha svårt att ta den mannen i hand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in