Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-01, 22:54
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Ojdå. Alldeles för vek för detta.

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Enligt Steam:

MINIMUM:
Processor: Dual core CPU 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000)
Storage: 3 GB available space

RECOMMENDED:
Processor: Quad core CPU 3.0 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760-class (2 GB)
Storage: 3 GB available space
Är det en notebook jag har typ, och går det isåfall att öppna skiten och sätta in de specs som spelet krävs?
Citera
2016-02-02, 02:36
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Är det en notebook jag har typ, och går det isåfall att öppna skiten och sätta in de specs som spelet krävs?

Nope, det går inte.
Citera
2016-02-02, 15:40
Medlem
Tonight tonight tonight, it's coming tonight! Early release! Check out their blog!
Citera
2016-02-02, 15:40
Medlem
zBr9s avatar
http://blog.scssoft.com/2016/02/american-truck-simulator-releasing-today.html

Citat:
We are only hours away from the release of American Truck Simulator!

The official street date is February 3rd, but as we see it, it would be too cruel to let you wait until tomorrow morning.

Då är kvällen räddad, dom går ut och släpper det en dag före det officiella releasedatumet!
Citera
2016-02-02, 15:46
Medlem
Carl Serungs avatar
Härligt med en gammal Peterbilt:

https://www.youtube.com/watch?v=3I-QcyqUh1M

Citera
2016-02-02, 18:14
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
http://blog.scssoft.com/2016/02/american-truck-simulator-releasing-today.html

Då är kvällen räddad, dom går ut och släpper det en dag före det officiella releasedatumet!

Sånt gillar man.

De tycker produkten är färdig, då ska fan spelarna få produkten också
Citera
2016-02-02, 18:18
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag hörde att de släpper staterna i DLC-paket. Men vi får vänta å se :=

Från steam: "All owners of American Truck Simulator will receive the Arizona expansion as a free update (currently in development)."
Citera
2016-02-02, 18:34
Medlem
It's here!
Citera
2016-02-02, 22:31
Medlem
Kombinations avatar
Jag vet att jag kommer låta som en pretentiös jävel nu, men hur kan det vara kul att spela ett spel där man ska köra en lastbil?? Finns det några överraskande element eller kör man bara längs en livligt trafikerad motorväg timme efter timme? Jag är genuint intresserad...
Citera
2016-02-03, 05:36
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Jag vet att jag kommer låta som en pretentiös jävel nu, men hur kan det vara kul att spela ett spel där man ska köra en lastbil?? Finns det några överraskande element eller kör man bara längs en livligt trafikerad motorväg timme efter timme? Jag är genuint intresserad...

Man måste nog vara intresserad från början. Inte för att jag är särskilt intresserad av sånt här över lag, men spelar dom ändå. Inga överraskande element, nej. Man låser upp saker efter hand också, så man kan styla/uppgradera sin lastbil.
Citera
2016-02-03, 10:41
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Skönt att bara sätta sig ner en kväll med favoritmusiken i lurarna eller valfri podcast och köra i några timmar.
Väldigt avslappnande och roligt, är inte ens intresserad av lastbilar och dylikt.
Citera
2016-02-03, 12:57
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
är inte ens intresserad av lastbilar och dylikt.
Inte jag heller. Har inte ens körkort. Men det är något med ETS/ATS. Avslappnande som du säger. Och ändå måste man hålla koll var man kör, på hastighetsbegränsningar, andra bilar, GPS:en osv.

Jag har lagt ner några hundra timmar i ETS och kommer göra detsamma i detta. I princip samma spel (motorn ska vara lite uppdaterad sägs det), så man vet ju att man kommer gilla det.

Perfekt när man inte har nå't att göra. Bara plocka fram G27:an och ge sig ut på vägarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in