2016-02-22, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brukarbarapiller
Intag: 2×5mg alprazolam (xanax). 75 mg zopoklon (imovane). Utspritt under en dag.
Dagen efter amfetamin iv och lite annan benso
Jag, min mamma, och mina 3 brödrer varav 2 brukar narkotika, den andra är nu ren. Vi är de som närvarar på middagen.

Börjar med bensodagen. Vaknar. Slänger i mig en massa xanax. Och några imovane. Lägger mig för att somna och däckar direkt. En polare bryter sig in och väcker mig, har då sovit hela dan (tror jag). Vi ska träffa en annan polare, slänger i mig resten av benson och vi går ut. Härefter är allt svart resten av den natten men vaknade upp hemma naken med en stor spya på golvet. Kollar klockan, shit! En timme till familjemiddagen. Tänker att lite amfetamin borde väcka till mig lite. Staplar fram till mina verktyg och gör iordning en dos jag bankar i mig i ett hast. Vaknar till lite och mår oerhört bra. Känner mig pigg, glad och ser fram emot middagen faktiskt, känner mig förvånadsvärt opåverkad av benson fast jag borde vara rätt flöddrad. Går till familjemiddagen. Slänger i mig nån xanax och nån imovane till på vägen dit. Sen är allt svart igen förutom att jag och en av mina brorsor tog ännu mer benso tillsammans i duschen. Nästa minne är jag hemma igen.
Förlåt för konstig rapport, är flöddrad tror jag men vet inte. Förlåt iallafall. Mod får ta bort om den vill

Hej, kan ni lotsa mig till tätt tråd där jag önskar veta vad ca priset på amfetamin är per gram, helt novis på ämnet men i trearmad av att veta vilken grupp detta går att få svar i
Citera
2016-02-22, 15:47
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hitta på
Hej, kan ni lotsa mig till tätt tråd där jag önskar veta vad ca priset på amfetamin är per gram, helt novis på ämnet men i trearmad av att veta vilken grupp detta går att få svar i

Standard på gatan är 200kr/grammet, lite billigare på sidor som Flugsvamp.
Citera
2016-02-22, 16:40
Medlem
Citat:

Beror en del på vart i landet du bor och vilka du känner. Men 2-300kr brukar vara standard på gatan, eller iaf då jag brukade tjack senast runt 2010. Då bodde jag på mindre ort i mellersta delarna av landet där droger vanligtvis är lite dyrare än i storstäderna.
mvh

On topic: 1/5. TS kunde ha skrivit lite mer utförligt, jag vete fan om jag tycker det här ens går att kalla en tripprapport. Mer av en brasklapp, lite som taget ur ett av de där informationsbladen man fick i högstadiet om vad som händer när man tar droger.
Citera
2016-02-22, 18:34
Medlem
Tackar så mycket för svar. Hur hittar man langare då, inte på Ica antar jag 😂 Och något tillhåll finns nog inte för jag bor inte vad jag sett iaf, är det den där sidan ovan då... Är det någorlunda riskfritt att beställa sådär bara
Citera
2016-02-22, 22:15
Medlem
Citat:
Tackar så mycket för svar. Hur hittar man langare då, inte på Ica antar jag 😂 Och något tillhåll finns nog inte för jag bor inte vad jag sett iaf, är det den där sidan ovan då... Är det någorlunda riskfritt att beställa sådär bara

Darknet är rätt säkert, väldigt få som åker fast och om det mot förmodan skulle fastna så, om du skött det snyggt, finns det inget sätt att bevisa att du faktiskt beställt. Jag känner folk som gjort 150+ beställningar utan förluster.

Om du inte har kontakter är det svårt på gatan, bästa är att få en introduktion av nån som känner nån. Mindre risk för att bli scammad då.
Citera
2016-02-24, 04:52
Medlem
Ber om ursäkt för den dåliga rapporten, men det jag har att säga till de som skriver att jag måste ta tag i mitt liv för jag är en äcklig pundare. Om det är av omtanke, tack.
Till de som bara klagar vill jag säga att jag har väldigt myclet pengar och haft det hela livet då min familj är rik.. Jag pundar mig igenom en del av livet bara som är svårt, jag har både brukay och missbrukat, nu är jag inne i en missbrukningsperiod, men när jag mår bättre i själen kommer ni få se roligare tripprapporter där substanserna brukas ansvarsfullt i mer rimliga doser.
Citera
2016-02-24, 20:23
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ber om ursäkt för den dåliga rapporten, men det jag har att säga till de som skriver att jag måste ta tag i mitt liv för jag är en äcklig pundare. Om det är av omtanke, tack.
Till de som bara klagar vill jag säga att jag har väldigt myclet pengar och haft det hela livet då min familj är rik.. Jag pundar mig igenom en del av livet bara som är svårt, jag har både brukay och missbrukat, nu är jag inne i en missbrukningsperiod, men när jag mår bättre i själen kommer ni få se roligare tripprapporter där substanserna brukas ansvarsfullt i mer rimliga doser.

Nåja, stora mängder benso och amfetamin om vartannat är ju vad det är - oavsett hur mycket pengar du har. Utgå ifrån att folk i grunden är omtänksamma, men var förvissad om att din livsstil kan sluta illa, oavsett din ekonomiska status.
Det är ju roligare att bruka än att missbruka, lycka till med att hitta tillbaka till det förstnämnda!
Citera
2016-04-03, 15:19
Medlem
MrPokers avatar
Någonstans i luckorna beskrivs trots allt ruset. Vissa kanske är bättre än andra på att måla upp det, men visst fan kan det vara svårt att beskriva en dag man bara minns sekunder utav.
Citera
2016-04-03, 21:05
Medlem
Olga-Reets avatar
Citat:
Men duschen da?! Varfor duschade du tillsammans med din bror? Eller, ar det ett rum med toalett, dusch och handfat som i dagligt tal kallas "duschen"? Ett rum du och bror din gick in i, eftersom det gick att lasa dorren och ni inte ville bli storda medan ni tog mer benzo?

WE GOTS TO KNOW!

Och en vidare fraga till alla som tar benzo... Var och varannan rapport brukar likna denna.
Steg 1: tog benzo.
Steg 2: gick for att gora X.
Steg 3: vaknade mycket senare bredvid en spya, inget minne, X ej gjort.
Vad ar det som ar sa kul med denna grupp av droger egentligen?
Citera
2016-04-08, 06:09
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Börjar med bensodagen.
Jaha! Den dagen! Ännu en dag ännu en benzo? Är alla dagar benzodagen?

Gillar att du uppfinner nya ord och expanderar vår vokabulär. Det höjer betyget från 0/5 till 5/5. Jag kom. Nästa.

Taktiskt drag att använda sömnpiller för att vakna!
Senast redigerad av Hegernataren 2016-04-08 kl. 06:16.
Citera
2016-04-08, 06:32
Medlem
Älskar den här, läser den flera gånger i veckan. Men ibland brukar jag krydda till den, fantisera lite extra i mitt huvud. Då blir Brukarbarapiller Brukarbarbapillerpappa och hela middagen utspelar sig med andra barbapappor. Och Barbabög såklart, den intvålade brodern (och det är alltid brorsan som ska vara "ren", för lite extra kreativt djup i storyn).

Hmm. Vid nästa tjackrace blir ska det tamejfan skrivas en novell av detta.
Senast redigerad av vargtrojan 2016-04-08 kl. 06:38.
Citera
2016-04-08, 13:34
Medlem
Citat:
Intag: 2×5mg alprazolam (xanax). 75 mg zopoklon (imovane). Utspritt under en dag.
Dagen efter amfetamin iv och lite annan benso
Jag, min mamma, och mina 3 brödrer varav 2 brukar narkotika, den andra är nu ren. Vi är de som närvarar på middagen.

Börjar med bensodagen. Vaknar. Slänger i mig en massa xanax. Och några imovane. Lägger mig för att somna och däckar direkt. En polare bryter sig in och väcker mig, har då sovit hela dan (tror jag). Vi ska träffa en annan polare, slänger i mig resten av benson och vi går ut. Härefter är allt svart resten av den natten men vaknade upp hemma naken med en stor spya på golvet. Kollar klockan, shit! En timme till familjemiddagen. Tänker att lite amfetamin borde väcka till mig lite. Staplar fram till mina verktyg och gör iordning en dos jag bankar i mig i ett hast. Vaknar till lite och mår oerhört bra. Känner mig pigg, glad och ser fram emot middagen faktiskt, känner mig förvånadsvärt opåverkad av benson fast jag borde vara rätt flöddrad. Går till familjemiddagen. Slänger i mig nån xanax och nån imovane till på vägen dit. Sen är allt svart igen förutom att jag och en av mina brorsor tog ännu mer benso tillsammans i duschen. Nästa minne är jag hemma igen.
Förlåt för konstig rapport, är flöddrad tror jag men vet inte. Förlåt iallafall. Mod får ta bort om den vill

Wow. har bara en fråga, vad gjorde du i duschen med din bror?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in