Hoppas verkligen de kan få tillbaka bandet till Sverige och helst Göteborg. De skulle ju spelat här för några år sedan då när turnén ställdes in och sedan dess har förhoppningarna varit i botten då det verkar ha varit en intern spricka mellan Mike P och övriga. Ett band man har på sin "bucket-list" och verkligen skulle vilja se live.