Jag har de senaste 8åren alltid köpa 10 x 10ml Testo för 2000kr, gjorde det av hulk och bloodline och letar efter någon ny kokare som erbjuder dessa priser.
Har hittat billigast 270kr/vial på HB just nu men jag vet att marginalerna går att justera men vill inte behöva köpa 100 vialer varje köp.
Den som köpt från no*dpe*t hemsida bör nog fundera över sina uppgifter, sidan ser ut att vara hackad.
Vissa ska nog inte hålla på med att driva shoppar.
Gott nytt år!
Senast redigerad av jip 2025-12-31 kl. 22:51.
Den som köpt från no*dpe*t hemsida bör nog fundera över sina uppgifter, sidan ser ut att vara hackad.
Vissa ska nog inte hålla på med att driva shoppar.
Gott nytt år!
Menar du W*nnys N*rdpe*t butik som fanns på HB? Visste inte att han hade hemsida också, hur vet du att sidan blivit hackad?
Närmar mig 40 jordevarv och är fortfarande finnig som en pojk i ansiktet och rygg. Har inte för avsikt att svamla på med 20 olika krämer och läkarbesök hit och dit. Tränar mycket men har än så länge inte dopat mig.
Närmar mig 40 jordevarv och är fortfarande finnig som en pojk i ansiktet och rygg. Har inte för avsikt att svamla på med 20 olika krämer och läkarbesök hit och dit. Tränar mycket men har än så länge inte dopat mig.
Letar också, var lättare förr. Hojta om du får en ledigt ledtråd