Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2017-02-15, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Itzelsnitch
Hmm osäker på om du läst tråden :P Jag vill inte bränna mina 200k jag vill investera dem (vilket jag nu fått hjälp med att göra).
det finns en identisk tråd där ts vill bränna allt på nått onödigt. :P säkert den han blandade ihop denna med.
Citera
2017-02-15, 15:55
Medlem
Köp guld. Säkra kort
Citera
2017-02-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -lillerik-
det finns en identisk tråd där ts vill bränna allt på nått onödigt. :P säkert den han blandade ihop denna med.

Nja, för 5 år sedan hade jag en tråd om köpråd för bil. det har inte mkt med detta att göra :P?
Citera
2017-02-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itzelsnitch
Tar lite liv på denna igen då jag precis kommit hem till sverige efter ett halvår utomlands!

Har fortfarande en "stor" (för mig) summa pengar som jag inte gör något med.. Just nu så växer den rätt bra då min lön e ok, sportsbetting går bra samt min hobby ger en del pengar.

Är duktig på att spara och tjäna pengar. Men är väldans dålig på investeringar m.m. Hjälp gärna.

Uran trendar uppåt riktigt bra och har diskuterats i positiva ordalag i tex Börspodden:
https://www.avanza.se/borshandlade-produkter/etf-torg/om-fonden.html/457639/global-x-uranium-etf

Vill du inte har renodlade indexfonder kan kan du titta på hedgefonderna Elementa och Gladiator som gått bra senaste året i både uppgång och nedgång på börserna.

Släng in lite guld på kontot så hedgar du för en nedgång på aktiemarknaderna.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in