2016-01-14, 16:06
Medlem
Hejsan. Igår rökte jag och en polare en joppe och jag sneade REJÄLT. Då vi inte är speciellt erfarna cannabisbrukare drog vi förmodligen i oss för mycket och för snabbt. Jag mådde helvete i några timmar men det blev bättre med tiden. Jag har känt mig lite småbäng t.o.m idag. Min fråga är om det är safe att röka lite idag eller är risken stor att detta händer igen? Om ni har några frågor som kan hjälpa er att utvärdera min situation så fråga på. Tackar
Citera
2016-01-14, 16:22
Medlem
Lootpack23s avatar
Röke lite och vänta ett tag och se om det slår, gör det inte det så rök lite till
Citera
2016-01-14, 18:17
Medlem
The.Swedes avatar
Bara att röka på, hänt mig med. Ett tips skit i spliff och kör rent med pipa, så jävla lättare med dosering och smakar ju bättre (tycker ju jag )
Citera
2016-01-14, 19:27
Medlem
Okey tackar! Blev lite nojjig där ett tag
Citera
2016-01-15, 15:16
Medlem
amentjeinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladderfisk
Okey tackar! Blev lite nojjig där ett tag

Nu är jag bara en i mängden av alla som sneat, så jag kan inte tala för andra.

Jag sneade som fann en kväll, allt var bra efter det tills jag var dum nog att prova igen. Fick bara lite ångest den gången - men från dagen efter så fick jag paniksyndrom. Går fortfarande på antidepressiva efter tre år.

Nu har jag inte en aning om hur vanligt du är. Men det kan vara värt att veta.
Citera
2016-01-15, 15:24
Medlem
Nu är det här långt ifrån någonting som funkar i grova fall, men det kan börja snurra till rätt ordentligt för mig också trots långvarigt ganska ordentligt brukande, underskatta inte blodsockerfall det kan ofta vara så enkelt att ett par glas saft eller läsk får dig på bättre tankar, samma sak med tom mage.

Visst det här är mer tips för svagare obehagskänslor men jag har iaf sett ett samband så mitt tips till nästa gång är att ha lite mat i magen se till att dricka lite läsk till jointen eller innan.

Sen är det han skriver över här också relevant, speciellt om man liksom får psykosliknande symptom, men att du bara mådde piss ett par timmar låter som för mkt ved och för lite socker. gl hf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in