Update till Er som fortfarande kollar här.
Idag skulle min kära födelsegivare komma till mig med några grejer jag glömt hos henne, hur sjukt?! Iallafall, moder har en väldigt, väldigt kort stubin och blir arg så fort saker och ting inte går som det ska. Jag ville inte att hon skulle komma in till mig så sa att jag kunde komma ner och möta henne, fine det va inga problem.
Tiden går, precis varit och tränat och står ute och huttrar, tänker på hur sjuk jag kommer bli om jag står där länge till, ringer henne, hon klickar. Står en stund till, så ser jag hennes bil och ser även att hon kör åt fel håll. Ringer upp henne och säger att hon ska vända för att hon körde fel.
"Den här jävla GPS:en asså! Om DU bara kunde gett mig rätt adress hade jag varit framme för längesedan, kört fel två gånger nu!"
"Eh, jag gav dig rätt adress, antagligen din GPS som visar fel isåfall, jag vet ju vart jag bor. LOL. Plus att alla mina kompisar har hittat hit utan några större problem".
"Vet du vad, sista gången jag kör hit. Vart fan står du?!"
"Precis utanför huset nere vid gatan."
Hon skriker vidare, ser att hon kommer och klickar henne.
Öppnar bagaget och tar mina grejer, säger "Tack! Du kan radera mitt nummer nu." Stänger igen och går därifrån.
Blev så jävla arg på henne men nu känns det bra. Eller jag vet inte. Känner mig elak fast hon har vart elak mot mig länge så nu får hon smaka på sin egen medicin!
Tagit bort henne på Facebook nu och blockerat hennes mail tillomed. Får se hur(om) lång tid det tar, innan hon försöker höra av sig igen på något annat sätt!
Tack för era många och kloka ord