Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Nej, jag tänker inte rota igenom en massa tal av Trump. Men det är ju uppenbart att du inte kan ha lyssnat särskilt noga på dem eftersom du ber mig göra det. För mig framstår dock Trump som något USA inte sett på väldigt länge. En president som faktiskt förstått andemeningen i den amerikanska konstitutionen och inte bara ”rabblar” den. Nämligen att styret existerar för folket och inte tvärtom.
Jo, jag lyssnade mycket noga, i synnerhet i början av hans kampanjande.
Vad "konservativa", typ National Review, klagade på var frånvaron av värdelösa klyschor i Trumps kampanjande. Muh Freedom och Muh Constitution var sådant de upplevde att Trump inte pratade om, något han enlig dem borde gjort. Precis så som Ted Cruz gjorde.
Frågan jag ställde till dig var inte allvarligt menad, naturligtvis. Att du skulle kunna hitta något exempel på det du påstår att Trump pratade om är naturligtvis uteslutet. Jag vet vem jag pratar med så att säga...
Mer allmänt så får du gärna förklara varför du hakat upp dig på värdelösa klyschor som cuckservatives brukar onanera till. Det brukar ju inte vara din profil annars menar jag.