Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Jo visst men min reaktion är typ, de var inte så farligt några tafsningar
Det enda man brukar ta upp att invandrare är överrepresenterade på är överfallsvåldtäkter, och belysa just detta bara för det är invandrare tycker jag är löjligt.
Exempelvis män som hånar kvinnor, kallar kvinnor hora och partnervåld är mkt vanligt bland svenskar. Särskilt som jag själv kämpat emot sånt så tycker jag det är löjligt att folk reagerar så starkt när det är invandrare som tafsat. Samtidigt finns trådar om slå kvinnor och våldtäkter hit o dit. Som att det är normalt.
Känns lite löjligt att man tar så seriöst på några tafsningar samtidigt som man ignorerar detta.

Några tafsningar? Det har kommit in över ETT HUNDRA anmälningar och vittnen säger ETT TUSEN nordafrikaner som gick samman! Det var inte bara tafsningar, utan även rån, beskjutningar av raketer mot polis, våldtäkt. Snacka om att förminska! Visa mig en trovärdig källa där svenska (eller för den delen något annat land i västeuropa) där inhemska män gått ihop i hundratals eller tusentals och utfört förfärliga aktioner mot kvinnor. Hur kan du förminska handlingarna som dessa KRÄK gör mot tyska kvinnor?
Kvinnan som anmälde våldtäkten... Om du fick prata med henne, skulle du då säga "Lugn och fin, det kunde även ha varit en tysk man som gjorde det... Det finns trådar om slå kvinnor, så det är ingen fara.".
Ingen här säger att det inte förekommer svenska män som gör förfärliga handlingar mot kvinnor. Jag försvarar dem inte en sekund, de som gör det. Men det araberna och afrikanerna som väller in över Europa gör nu, det är en våldtäktsvåg utan dess like. Jag tycker att det är förkastligt, men du verkar inte speciellt berörd. Hur skulle du känna om det var du själv som blev våldtagen?