2016-06-23, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Såg att Wanyama precis blivit värvad av Spurs. På hans wiki står det att han spelade för HeIF 2007.
Hittade dock ingen info alls om hur han spelade där och hur länge och om de cashade in på honom. Någon som vet?

Han spelade en säsong bara i juniorlaget. 16 år om jag inte minns fel, vet inte om dom tjänade något på han.
Citera
2016-06-23, 23:14
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Han spelade en säsong bara i juniorlaget. 16 år om jag inte minns fel, vet inte om dom tjänade något på han.

In 2007 he joined Allsvenskan club Helsingborg but after the departure of his brother McDonald Mariga to Serie A side Parma in 2008, Wanyama returned to Kenya.

Wiki.
Citera
2016-06-26, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Såg att Wanyama precis blivit värvad av Spurs. På hans wiki står det att han spelade för HeIF 2007.
Hittade dock ingen info alls om hur han spelade där och hur länge och om de cashade in på honom. Någon som vet?
Tror ej att om Heif behöll han o säljde dyrt skulle rädda ekonomin nu... De får hoppas på att celtic överbetalar för Jordan Larsson
Citera
2016-06-29, 15:19
Medlem
Salorms avatar
Hur fan kan fucking Sam Johnson gått och fått Malaria? Kan det komma fler negativa överaskningar innan säsongen startar igen? Helt sanslöst!
Citera
2016-06-29, 18:13
Medlem
ZlatanManias avatar
Hur lång tid tar det att bli återställd från malaria? Snackar vi dagar, veckor eller månader? Googlade på saken men hittar ingen matnyttig info.
Citera
2016-06-29, 19:38
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Hur lång tid tar det att bli återställd från malaria? Snackar vi dagar, veckor eller månader? Googlade på saken men hittar ingen matnyttig info.

Så länge det inte handlar om någon specialarvariant som sätter sig i hjärnan eller nåt så är det två veckor och sen är man ganska återställd och fit for fight.
Citera
2016-06-29, 20:17
Bannlyst
Djurgården hade svårigheter mot en B-betonad Östersund...Det blir kvala för hålla sig kvar i år.Sanne mina ord!
Citera
2016-06-29, 23:06
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Djurgården hade svårigheter mot en B-betonad Östersund...Det blir kvala för hålla sig kvar i år.Sanne mina ord!
Träningsmatcher säger oftast inte ett skit om vart laget står nånstans, Djurgården kommer återigen få rikta in sig på en säsong i ingenmansland och kalla detta för ytterligare ett av sina tusentals mellanår i jakten på Europaplatser.

På tal om träningsmatcher är det underbart att nu slippa dom och börja spela i EL-kval!
Citera
2016-06-30, 00:07
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
På tal om träningsmatcher är det underbart att nu slippa dom och börja spela i EL-kval!

Sug kuk och svälj satsen... Groningen på måndag på Stadion... Tamigfan årets match!!!!
Citera
2016-06-30, 02:03
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Sug kuk och svälj satsen...
Är väl det Dif gjort i typ åtta år?
Citat:
Groningen på måndag på Stadion... Tamigfan årets match!!!!
Haha när man inte kan spela i Europa på årtionden får man kompensera på annat sätt
Citera
2016-06-30, 07:48
Medlem
kostymnisses avatar
Själv ser jag mest fram mot (frånsett el-kvalet såklart) hur vi skall hantera att vi de senaste åren just i juli/augusti varit som sämst varje säsong när vi haft europaspelet.

GIF Sundsvall hemma i första matchen efter uppehållet. Då med skadefri trupp om inget mer händer fram tills dess, Tobbe lär få vila ikväll mot Walesarna och kan vi greja ett gott resultat (3-0 eller mer) lär vi inte chansa borta med honom heller så det är ett piggt lag som tar sig an GIF den 10e.
Den enda vi kan sakna då är Hjörtur som vi har låneavtal med till den 17e men det är ju oklart dels hur det går för Island i EM och om han behöver lite ledigt och dels om han blivit såld innan så lär vi inte trots avtalet ta hit honom för en-två matcher (GIF och Polackerna i EL).
Citera
2016-06-30, 23:16
Medlem
civilians avatar
Nya mattan på Tele2 kritiseras av AIK. Sämre än den förra, säger Sundgren. Måste man "spela in" en konstgräsplan innan den blir optimal, eller har man helt enkelt gått på en mina när man valde matta?

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/ny-matta-pa-tele2---da-sagas-den-direkt-av-aik-samre-an-forra/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in