Citat:
Ursprungligen postat av
MoveToTheBeat
Länk till foto på Ramsbäck, tidigare i tråden, funkar inte, här en ny.
http://www.ladda-upp.se/bilder/ncbuvkcqzryziy/
Han var inte direkt vacker att titta på i alla fall. Kanske hade han svårt med fruntimmerna och den där Karin kanske är ful. De flesta som heter Karin är ganska genomsnittliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
E.Taylor
Usch ja hemskt.
Men å andra sidan nu ännu hemskare, med allt skit som förstorats upp och att barnet troligen kommer växa upp utan sin far

. Tänk misär, mobbad i skolan, en inkompetent morsa som ska stötta henne i livet. Visst många menar att han är svin osv och jag påstår inte motsatsen. Men kanske han bara var svin gällande det sexuella?
I min värld hade man först gett honom ett redigt piskrapp, sedan hade han fått knulla en del unga snygga horor som kompensation för att han troligtvis hade ett uselt sexliv på grund av sitt utseende. Sedan ett redigt piskrapp till (så hela ryggen är uppfläkt), för att satte på sin egen dotter, så att han inte glömmer att han är pappa. Sedan hade man lagt locket på hela situationen, allt hade återgått till det normala så snart som möjligt. Även Karin hade man gett en fysisk käftsmäll för att hon inte tillfredställt sin man, och även förbjudit henne skilsmässa, sedan hade man följt upp familjen med kontaktperson.
Är detta sharialag? Jag gillar troligen sharia. Ska se om man kan anmäla sig till något tros-samfund.