Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
16-01-06, 15:40
Medlem
Magnet83s avatar
+3 Clockwork Orange

-3 Slå nollan till polisen
Senast redigerad av Magnet83 16-01-06 kl. 15:42.
16-01-06, 16:11
Medlem
+Slå nollan till polisen
+Slå nollan till polisen
+Slå nollan till polisen
-Cinema Paradiso (1988)
-Cinema Paradiso (1988)
-Cinema Paradiso (1988)

16-01-06, 16:37
Medlem
mrbooms avatar
+Rocky
-Sagan om ringen: Härskarringen (2001)
16-01-06, 16:57
Medlem
+Gudfadern
+Gudfadern
+Gudfadern
-Rymdimperiet slår tillbaka
16-01-06, 17:40
Medlem
Rymdimperiet slår tillbaka +
The Wolf of Wall Street -

16-01-06, 17:49
Medlem
Vad är det för anti-auteuristfasoner att rösta ut originaltrilogin?!??!

Symbolisk plusvote

+Rymdimperiet slår tillbaka
-Cinema Paradiso

16-01-06, 18:33
Medlem
HejAntons avatar
3+ Rymdimperiet Slår Tillbaka
3- Jedins Återkomst

Tre stycken Star Wars är på tok för många men ni kan ju inte rösta ut Empire innan Jedi? A New Hope har dessutom 14 poäng vilket också är på tok för många.

16-01-06, 18:44
Medlem
Freders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
3+ Rymdimperiet Slår Tillbaka
3- Jedins Återkomst

Tre stycken Star Wars är på tok för många men ni kan ju inte rösta ut Empire innan Jedi? A New Hope har dessutom 14 poäng vilket också är på tok för många.

Allt utom en film ska ut i slutändan och det är värt att tänka på att ju längre spelet håller på desto svårare blir det att rösta ut filmer. Om det i slutändan står mellan t.ex. Nyckeln till friheten och Gudfadern så kan det hålla på hur länge som helst. Det kan alltså vara smart att göra sig av med populära filmer som man inte personligen gillar så här tidigt i spelet.

Är alla deltagare fortfarande med på att se vinnarfilmen oavsett vilken det blir? Inga ursäkter godtas. Även om det är en film man precis sett så får man se den igen. Även om det är en film man hatar, eller annan ursäkt så måste man se den.
16-01-06, 18:49
Medlem
orremannns avatar
+ Barry Lyndon
- Fight Club

16-01-06, 18:50
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freder
Allt utom en film ska ut i slutändan och det är värt att tänka på att ju längre spelet håller på desto svårare blir det att rösta ut filmer. Om det i slutändan står mellan t.ex. Nyckeln till friheten och Gudfadern så kan det hålla på hur länge som helst. Det kan alltså vara smart att göra sig av med populära filmer som man inte personligen gillar så här tidigt i spelet.

Är alla deltagare fortfarande med på att se vinnarfilmen oavsett vilken det blir? Inga ursäkter godtas. Även om det är en film man precis sett så får man se den igen. Även om det är en film man hatar, eller annan ursäkt så måste man se den.
Visst är det så men det vore tråkigt om jag enbart gav tio poäng till min absoluta favorit dag ut och dag in och jag kämpar hellre för att ett dussin filmer jag tycker om får stanna kvar.
16-01-06, 20:09
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Visst är det så men det vore tråkigt om jag enbart gav tio poäng till min absoluta favorit dag ut och dag in och jag kämpar hellre för att ett dussin filmer jag tycker om får stanna kvar.
Instämmer men A Clockwork Orange kommer att få många fler röster av mig eftersom det är min favoritfilm och den förtjänar då inte att åka ut så länge det är fler än 150 filmer kvar, bara för att någon enstaka användare ogillar den.

+ Clockwork Orange

- Chaplins pojke
16-01-06, 20:19
Medlem
orremannns avatar
+ Barry Lyndon
- Fight Club

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem