Fantastiskt tredje mål av Juventus. Marchsisio med en fin boll till en löpandes Pogba. Mottaget är bra och avslutet är kyligt.
Juves form är enastående. Man kan definitivt hota Bayern Munchen, och till scudetton är man tillsammans med Inter och Napoli huvudfavoriter. Viola kan förvisso inte räknas bort, inte heller Roma.
Det finns inte mycket negativt man kan säga om Allegri, men om man ändå skall greppa efter halmstrån så kan jag tycka att en sådan stor försvarstalang som Daniele Rugani borde slussas in i laget på ett lite bättre sätt. Han hade inte gjort bort sig mot Carpi och var den enda spelaren som var med på plan samtliga minuter under hela fjolårets Serie A säsong. Han fick spela häromdagen i Coppa Italia, men i ligan tror jag inte han spelat mycket mer än 5 minuter.
Jag har spelat på Fiorentina och Roma. De sistnämnda får ett helt annat flöde med både Salah och Gervinho på planen. Fiorentina trummar på mot de svagare lagen, med vissa undantag.
Dessutom har jag slängt lite pengar på Atalanta (plushandikapp). Starka hemma, Napoli har inte samma ös som tidigare. Den uteblivna rotationen från Sarri har fått spelarna mer bekväma.