2011-11-22, 00:30
Medlem
Psyko Dads avatar
Ok behöver en frisör helst vid östermalm som är billig & bra eftersom jag bara ska putsa topparna på mitt lättklippta hår.
Min kära frisörska har försvunnit så jag behöver en ny & det tills imorgon.
Jag är kvinna f ö så det är en damfrisörska jag letar efter.
Senast redigerad av Psyko Dad 2011-11-22 kl. 00:43.
Citera
2011-12-06, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeros123
Okej tack så mycket för tipset!
Vad kostar det att klippa sig ungefär?
Jag är inte så noga med klippningen, så långt tid och vara nogranna behöver dem inte vara.
Hur funkar det om jag vill klippa mig hos Drottning Blankas frisörskola, har dem drop in? och ligger den i själva skolan?
Jag vet en frisör som tar 390 kr men så mycket vill jag inte betala för en enkel klippning.

Ingen drop-in. Du måste ringa och boka.
Det ligger i samma hus som systembolaget. En dörr mitt på byggnaden.
Det kostar 150:- hos andraårselev och 200:- hos tredjeårs.

Kolla här:
http://www.drottningblanka.se/gy2011/salong-blanka-kungsbacka

Och så ber jag om ursäkt för det sena svaret.
Citera
2012-01-18, 16:26
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Bosses har jag hört av kompisar ska vara i särklass bäst men att betala mer än 500kr för en klippning varannan månad tycker jag känns sådär dock.
Bosses frisörskor är stabila. Har gått där sedan 90-talet, då nuvarande ägaren Matilda var en ung het blondin.
Tror hon var lite tänd på mig då. Nu är hon bara en het milf.
http://www.frisor.se/om-oss/styrelsen

Men det var trevligare att gå till det förra stället, där det var så trångt att de unga frisörskorna tvingades trycka tuttarna mot en när de angrep från sidan. Jugendinredningen gjorde också besöket trevligare.

Funderar tyvärr på att söka mig någon annanstans nu när de vill ha 550 spänn för att klippa mig. Vill kunna snygga till mig lite oftare för samma årskostnad. Vem har tips på en duglig herrfrisör - gärna man - centralt?
Citera
2012-01-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Bosses frisörskor är stabila. Har gått där sedan 90-talet, då nuvarande ägaren Matilda var en ung het blondin.
Tror hon var lite tänd på mig då. Nu är hon bara en het milf.
http://www.frisor.se/om-oss/styrelsen

Men det var trevligare att gå till det förra stället, där det var så trångt att de unga frisörskorna tvingades trycka tuttarna mot en när de angrep från sidan. Jugendinredningen gjorde också besöket trevligare.

Funderar tyvärr på att söka mig någon annanstans nu när de vill ha 550 spänn för att klippa mig. Vill kunna snygga till mig lite oftare för samma årskostnad. Vem har tips på en duglig herrfrisör - gärna man - centralt?

Du svarade ju mer på att det fanns snygga tjejjer med schyssta tuttar och inte på hur de klipper, vet inte hur det är med dig men om jag ska klippa mig vill jag bara ha en bra klippning, tuttar och tjejjer finns att få tag på på annat håll

Har hört att det finns en herrfriserare mittemot biografen, om den är bra eller inte låter jag vara osagt då jag inte har en aning. Men du kan ju kolla upp det, återkom gärna med rapport!
Citera
2012-02-20, 09:01
Medlem
eatsoups avatar
billig frisör i Kalmar?

Någon som vet den absolut billigaste frisören I kalmar?
Gästar den här staden och hittar ju bara dyra priser.
Citera
2012-02-20, 20:24
Medlem
aoos avatar
Casablanca på Esplanaden är rätt billiga vad jag har sett, annars har du ju HAIR som ju är en frisörskola.

Annars är nog 400:- ett normalpris hos de flesta frisörer i stan ( utom möjligtvis Åbergs.. ).
Citera
2012-03-09, 21:37
Medlem
Frisör i Stockholm som jag kan gå in i salongen visa en bild/film på en frisyr som jag vill ha och dom fixar den eller talar om för mig att den inte passar mitt hår (viktigt). Eller så ska jag kunna komma in och ge dom fria händer och dom levererar ett schyst resultat!

Tar emot alla tips men gärna runt 4-500 kr.

Är kille.
Citera
2012-03-10, 14:27
Medlem
polishbears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruq
Frisör i Stockholm som jag kan gå in i salongen visa en bild/film på en frisyr som jag vill ha och dom fixar den eller talar om för mig att den inte passar mitt hår (viktigt). Eller så ska jag kunna komma in och ge dom fria händer och dom levererar ett schyst resultat!

Tar emot alla tips men gärna runt 4-500 kr.

Är kille.

Klipper mig på SachaJuan på sturegatan och är alltid nöjd när jag går därifrån. 550 kr kostar en herrklippning, kommer du på en fredag efter tre bjuds du på champagne.
Citera
2012-03-10, 15:50
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Du svarade ju mer på att det fanns snygga tjejjer med schyssta tuttar och inte på hur de klipper, vet inte hur det är med dig men om jag ska klippa mig vill jag bara ha en bra klippning, tuttar och tjejjer finns att få tag på på annat håll

Har hört att det finns en herrfriserare mittemot biografen, om den är bra eller inte låter jag vara osagt då jag inte har en aning. Men du kan ju kolla upp det, återkom gärna med rapport!
En fin miljö kan också ha betydelse när man väljer frisör.

Har bara gått hos Matilda de senaste tio åren, så jag har dålig koll på de andra. Jenny är tillräckligt gammal för att jag ska veta att hon också gör ett mycket bra jobb. Ett par andra på den gamla salongen valde jag bort efter några år, eftersom vi inte kom överens.
De unga förmågorna på nya stället vet jag inget om, förutom att Matilda är en jävla kompetent frisör och en ägare som inte tillåter något slarv.

Vilken biograf? De biografer i Uppsala jag kommer att tänka på har inget alls mittemot sig.
Citera
2012-08-06, 19:13
Medlem
Bra frisör i Stockholm?

Budget: 500-600 kr
Citera
2012-08-07, 22:35
Medlem
Hejsan.

Är på jakt efter en frisör i Varberg. Någon som har ett tips?
Jag är en man.
Citera
2012-08-08, 03:07
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruq
Bra frisör i Stockholm?

Budget: 500-600 kr
Noir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera