Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-07, 00:15
  #337
Medlem
13 timmar sen sista skottet nu och det börjar bli dags att kunna slagga utan några hjälpmedel. Då har jag dygnat 1 natt kan tilläggas också.

Men det jag vill betona är att denna slukar energi så se till att äta hela tiden, speciellt när den går ur, så kommer ni må tipptopp ❤
Citera
2019-03-19, 01:51
  #338
Medlem
Ingen som röker den antingen på folie eller i bong? Tycker den funkar rätt okej men tror jag drar i mig rätt stora doser då jag lätt drar ett bongbloss på säkert 50mg o ett gram räcker väl några få timmar ihop med en annan storrökare.. IV i mindre doser gillar jag den, ej testat högre doser pga min ständiga närhet till psykos som på alla CS, tillomed tjack nu för tiden..

Vilken av de som finns inne nu gillar ni bäst, jag måste säga Pippen och M-PHP, ej testat dom IV m n kan ske kommer om några dagar. 4cl pvp var riktigt skön, höftad dos men kanske 40-80mg... Skulle tagit det dubbla jag tog men gå ej på mina ord då jag bara höftade men kåtheten
Citera
2019-03-19, 01:53
  #339
Medlem
Forts.... Råka trycka iväg det.. men som jag skrev, kåt blev man o jag fick inte en tillstymmelse till psykos på den dos jag tog

Ta det lugnt och använd alltid en våg
Citera
2019-06-04, 11:29
  #340
Avstängd
Blir inte klok på denna. Folk som kastar i sig 300mg och mer. Men enligt wiki är 80mg+ överhängande risk att dö. https://psychonautwiki.org/wiki/Ephylone

Finns det något attraktivt med denna eller är det bara för att stryka från listan?
__________________
Senast redigerad av RoboTearDrop 2019-06-04 kl. 11:32.
Citera
2019-07-12, 14:06
  #341
Medlem
svampen211s avatar
Hej! La en beställning hos Hazard på detta. Det går att röka va? Det var något ethyl jag rökte förra sommaren som var fucking underbart hoppas detta funkar och att Hazardchems inte skickar min order. Dem är väl gröna? Förlåt mod om jag bryter mot några regler men låt detta inlägg ligga kvar en stund iaf så jag kan få svar!!!
Citera
2019-08-24, 02:49
  #342
Medlem
Hur är batchen som finns inrikes just nu? Går den att röka? Vad ligger en dos IV på ungefär?

Har för mig att den kan ge ett underbart kåtslag som PV eller minns jag fel?
Citera
2019-09-06, 13:50
  #343
Medlem
Nån mer som tycker denna är rätt verkningslös? Rökt och IV testat men kanske näsan eller bomba är bättre..? Svårlösta små kristaller är det. Skonsam mot näsan? Tacksam för svar
Citera
2019-09-24, 21:37
  #344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Nån mer som tycker denna är rätt verkningslös? Rökt och IV testat men kanske näsan eller bomba är bättre..? Svårlösta små kristaller är det. Skonsam mot näsan? Tacksam för svar

Senast jag beställde denna tyckte jag den var ganska bra, men det var några veckor sedan.
Brukar bara ta nasalt.
Rökning ger mig inte riktigt lika mycket på denna.

Någon mer som beställt denna inrikes på senaste och kan säga om det är en bra batch?
Och levererar hc eller strular dom som några skrivit i a-pihp tråden?
Citera
2019-09-27, 14:08
  #345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudolfsteiner
Senast jag beställde denna tyckte jag den var ganska bra, men det var några veckor sedan.
Brukar bara ta nasalt.
Rökning ger mig inte riktigt lika mycket på denna.

Någon mer som beställt denna inrikes på senaste och kan säga om det är en bra batch?
Och levererar hc eller strular dom som några skrivit i a-pihp tråden?

Hur mkt brukar ni/du ta nasalt då och vad tycker du den ger för rus? Den är väldigt skonsam mot näsan iaf och det lilla det smakar gör inget alls. Kan tillägga att jag spyr ofta om jag drar all slags tjack i näsan..
Citera
2021-01-13, 11:29
  #346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Hur mkt brukar ni/du ta nasalt då och vad tycker du den ger för rus? Den är väldigt skonsam mot näsan iaf och det lilla det smakar gör inget alls. Kan tillägga att jag spyr ofta om jag drar all slags tjack i näsan..

Något sent svar men...
Har ingen riktig koll på doserna.
Och ja den är skonsam mot slemhinnorna.

Kan höja ett varningens finger om att vara riktigt försiktig med doserna, efter att en dag när jag rökte denna så vaknade jag upp på golvet efter att ha svimmat och dragit i backen.

Forska lugnt!

/RS
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback