Citat:
Ursprungligen postat av
Totty63
Är också nyfiken fast mest hur den tar sig på folie?
Helt okej. Jag fick smaka denna när hazardchems var igång. Ganska tråkig imo. Rökte mycket mer än 80mg. Lever fortfarande. Slängde den inte var inte direkt A-PiHP.