2005-11-07, 00:34
Medlem
Spanky_O_s avatar
Jag håller mig drogfri nu förtiden men för en vecka sedan när min psykos vaknade till och fick ny kraft tog jag en stesolid 10mg för att kunna sova.

snuten plockade mig utanför min lägenhet(igår) av en slump (fick veta sen att dom hade redan planerat att ta in mig så fort dom sett mig utanför lägenheten)

iallafall jag fick göra ett urinprov och det gav ett kraftfullt utslag på benzo. Hur fan är detta möjligt? en stess 10a borde omöjligt kunna finnas kvar nog för att ens ge det ringaste av utslag.

Och jag vet att det oftast ligger kvar kanske en 7-10 dagar men INTE en stess tia, o absolut inte om detta var den enda benzo jag tagit på många månader.

Jag blånekade att jag tagit någonting alls och hoppas på att när analysen från labbet kommer så ringer dom och säjer att det var ett misstag.

Dom hade helt nya stickor som dom inte verkade ha full kontroll över. Och min polare som käkat mycket benzo denna månad klarade sig men det var väl typ 4dagar sedan han tog någon benzo senast. Och dessutom hade han mumsat i sig en oxycontin 4h tidigare och han var HELT ren.

Skulle inte förvånat mig om dom blandat ihop proverna.

Vad tror ni gubbar o gummor?
Citera
2005-11-07, 02:28
Medlem
bIZongs avatar
Det låter ju som om dom har skrämmande dålig koll på vad dom håller på med.
Dom måste ju ha blandat ihop prover eller slagit tärning om vad dom skulle säga vad proverna visade när dom insåg att dom inte vet hur man avläser skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in