Citat:
Ursprungligen postat av
weseeyou
Någon som kan bekräfta Bollregs påstående om "female arabic" på polisradion?
Har inte hört något om det, och om det hade sagts så borde det ha kommit upp någon annanstans. Tills vidare avfärdar jag det som önsketänkande.
EDIT: Jag kan förstås ha missat det, om nu fler bekräftar detta.