2015-11-28, 00:03
Medlem
Som rubriken lyder så letar jag efter en viss mössmodell, som liksom täcker öronen och som oftast har tofs ovanpå. Svårt att förklara hur de ser ut men kan försöka med att länka en bild på hur de ser ut ungefär. Jag vill minnas att man vart riktigt varm om öronen med dessa och att de var betydligt mer populära förr, men nu är de nästan obefintliga. Undrar vart man kan finna sådana?
http://www.tradera.com/item/302977/242338891/ny-mjuk-handstickad-alpacka-mossa-fran-peru-stl-54
Citera
2015-11-28, 00:05
Medlem
Du vill inte ha en björnfitta eller pilotmössa?
Citera
2015-11-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokachero
Du vill inte ha en björnfitta eller pilotmössa?

Nej, pilotmössan har liksom päls på och ser allmänt inte likadant ut som den mösstyp jag efterfrågar. Dessa är oftast vad jag vet handstickade.
Citera
2015-11-28, 00:54
Medlem
Sereenas avatar
Dom där brukar väl kallas lovikamössa?
Citera
2015-11-28, 06:31
Medlem
Millediablos avatar
I hamnen i Tallinn så kränger dom sådana för en billig peng. Så även i ryssbutikerna i gallerian utanför Tallink Spa Hotell.
Citera
2015-11-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
I hamnen i Tallinn så kränger dom sådana för en billig peng. Så även i ryssbutikerna i gallerian utanför Tallink Spa Hotell.

Och du är hundra på detta? Så man inte åker på en kryssning bara sådär haha inget fel på kryssningar men men du fattar
Citera
2015-12-14, 21:05
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supaturk
Och du är hundra på detta? Så man inte åker på en kryssning bara sådär haha inget fel på kryssningar men men du fattar
Bättre sent än aldrig, säker är jag inte men för 2 år sen köpte jag 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in