Citat:
Ursprungligen postat av
Film88
av FarbrorVit
Nån som fikat med Alexandra, Amanda, Alexya eller Gianelli på HE?
Har fikat med Alexandra flertalet gånger sedan i våras och tyckte att hon var helt fantastisk, bra bj fin kropp söt och läcker mm. Ingen stress, kunde prata en stund innan kaffet hälldes upp.
Men nu på senaste tiden så har hon tittat mer på klockan och man får avsluta snabbt. Har kollat hennes sida för att se hur ofta hon är online/tillgänglig idag och dom 2 senaste månaderna så har det varit mellan 22-26 dagar. Anledningen till att jag skriver detta är för att jag läst varningarna från er andra gällande löpande band ställen. Då jag har sett någon komma ut från porten och en minut senare fick ett meddelande att hot är på väg ner för att öppna porten. Och när jag var klar och gick ut så stod den en snubbe en bit ifrån som jag sen såg blev insläppt bara en minut senare.
Men som sagt hon är helt underbar och levererar ordentligt. Magiska tuttar har hon också.
Blir tyvärr ingen mer påtår för min del då magkänslan säger annat.
Är Alexandra hon som har en profilbild med en kropp där både huvud och nedre del av ben är ”klippta” och så har hon en klänning på sig?
Isf träffade jag henne för något år sedan och var väldigt nöjd. På väg dit fastnade jag i köer och ringde henne. Hon förklarade då att jag inte kunde få en timme ifall jag kom 10 minuter sent. Detta eftersom hon hade en kund direkt efter (tror iofs hon hade lite tid för att fräscha upp sig mellan mig och nästa kund). Så visst är det löpande band där.