2022-01-02, 01:23
Medlem
bonniesthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Nu tänker inte jag ta ställning till vem som smittar vem och om du är positiv eller negativ.
Gonorré smittar faktiskt via avsugningar.
Test för gonorré görs på lite olika sätt för kvinnor och män. Hos män kan man kontrollera bra med urinprov medan det hos kvinnor också behövs ett prov antingen från livmoderhalsen som en läkare tar eller via en bomullspinne som man själv kan föra in i slidan.
Har man haft sex på annat sätt, tas prover även från andra ställen såsom halsen eller ändtarmen.
Du bör ta halsprov också om du inte redan gjort de.

Självklart testar jag svalg, vaginalt och analt när jag testar mig då det smittas genom alla slemhinnor.
Citera
2022-01-02, 01:42
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonniesthlm
Självklart testar jag svalg, vaginalt och analt när jag testar mig då det smittas genom alla slemhinnor.
Gör du verkligen det?Det hör inte till vanligheterna att svalg och anal testas.
Hur ofta testar du dig?
Jag har ingen aning om hur många du träffar mellan varje testtillfälle.
De är många som riskerar smitta beroende på hur aktiv du är.Har du gonorré har du antagligen blivit smittad av kund.Kunden i sin tur kan ha träffat åtskilliga prostituerade och andra osv.
Senast redigerad av olovpalme 2022-01-02 kl. 02:16.
Citera
2022-01-02, 02:17
Medlem
bonniesthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Gör du verkligen det?Det hör inte till vanligheterna att svalg och anal testas.
Hur ofta testar du dig?
Jag har ingen aning om hur många du träffar mellan varje testtillfälle.
De är många som riskerar smitta beroende på hur aktiv du är.Har du gonorré har du antagligen blivit smittad av kund.Kunden i sin tur kan ha träffat åtskilliga prostituerade och andra.

Jag går till en klinik som är för sexarbetare varannan vecka och där är dom väl medvetna om hur viktigt det är att testa samtliga ställen och hur ofta.

Eftersom man nu kan bli smittad via oralsex (som dom flesta eskort erbjuder utan skydd) så förstår jag inte varför jag blir attackerad för jag även erbjuder vaginalt oskyddat? Är upp till var och en vem man vill träffa eller vilka tjänster man önskar. Skulle jag bli smittad tar jag ledigt och käkar en antibiotikakur. Simple as that. Om ni inte är klienter till mig behöver ni inte veta mer än så.
Citera
2022-01-02, 03:00
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Jag går till en klinik som är för sexarbetare varannan vecka och där är dom väl medvetna om hur viktigt det är att testa samtliga ställen och hur ofta.

Eftersom man nu kan bli smittad via oralsex (som dom flesta eskort erbjuder utan skydd) så förstår jag inte varför jag blir attackerad för jag även erbjuder vaginalt oskyddat? Är upp till var och en vem man vill träffa eller vilka tjänster man önskar. Skulle jag bli smittad tar jag ledigt och käkar en antibiotikakur. Simple as that. Om ni inte är klienter till mig behöver ni inte veta mer än så.
Hur gör du om du får / sprider AIDS då?
är det värt 1000 kr extra?
Citera
2022-01-02, 03:15
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:

Testar du Hiv och Syfilis också i 2 veckors intervaller?
Citera
2022-01-02, 17:45
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
tack för du tog dig tid att svara och hoppas du skattar så du har rätt till läkarvård du kommer behöva det förr eller senare när du inte tar ditt ansvar för dig själv eller dina kunder

god fortsättning

Haha, så man måste betala skatt för att få läkarvård i Sverige? Man måste ju inte ens ha uppehållstillstånd för att gå till läkare.
Citera
2022-01-02, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyr-vaktare
Någon som har ett färskt omdöme att ge om Nathalie(of)Sweden? Pm funkar
Hon lade ner sin verksamhet på grund av att det var en massa knäpp starar som skrev ner hennes verksamhet,
Med en massa obefogade löngner om både det ena och andra. Så nu har vi gått miste om en av releskorts ärligaste tjejer, som verkligen bjöd på sig själv och var snygg och trevlig också.
Citera
2022-01-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Hon lade ner sin verksamhet på grund av att det var en massa knäpp starar som skrev ner hennes verksamhet,
Med en massa obefogade löngner om både det ena och andra. Så nu har vi gått miste om en av releskorts ärligaste tjejer, som verkligen bjöd på sig själv och var snygg och trevlig också.

Tyvärr finns det ju knäppgökar, som av olika anledningar, älskar att skriva ner eller sabotera för tjejerna. Jag känner personligen (utan att vara hallick) några tjejer som säljer eller har sålt sex och har med egna ögon kunnat se hur de råkat ut för helt lögnaktiga recensioner.

Förutom att det (orättvist) drabbar tjejerna så är det också till nackdel för oss seriösa sexköpare. Då menar jag inte att det får fina tjejer att sluta, utan för att man kan ju helt enkelt inte lita på negativa recensioner och varningar. Kanske tar jag en varning om att en tjej har gonorré för falsk och blir smittad eller så tror jag på en negativ recension och missar att träffa en tjej som i själva verket är underbar!
Citera
2022-01-02, 20:51
Moderator
Neksnors avatar
Ett antal inlägg om könssjukdomar och hur sådana sprids har raderats.

/Mod
Citera
2022-01-06, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
har inte hon återuppstått i annat artistnamn?
Citera
2022-01-06, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Tror inte det Hon är bra förbannad på alla ålåhuven som skrev en massa obefogade löngner om både det ena och andra. Tror att hon håller sig till stammisarna, som vet vad som bjuds. Men kanske återuppstår hon igen när allt lakt sig
Citera
2022-01-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nja, hon bytte namn för nåt år sen som du kanske tänkte på.
Förövrigt så är det en supertrevlig tjej så det negativa som stått är bara omoget skitsnack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in