2021-09-16, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E38
Testat mycket olika både här i Stockholm och marbella bland annat. Så jag vet när det är bra eller dåligt. Hon håller enligt mig hög standard och kan sin grej. Vill man träffa en brud med bra utseende som har fasta kurvor och en bra röv? Ja då ska man besöka henne.

Sen blir man ju behandlad olika beroende på hur man själv beter sig, ganska enkel matematik där.

Då vet jag att du föredrar "chubby " damer...he, he😆
Citera
2021-09-16, 18:26
Bannlyst
Någon som kan berätta lite om Selina som nu annonserar på ST efter ett tag? Har många reviews där många menar att hon är snygg.
Citera
2021-09-17, 02:39
Medlem
Malika har stängt av möjligheten ge review. Undrar hur det kommer sig.
Citera
2021-09-17, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outrage
Malika har stängt av möjligheten ge review. Undrar hur det kommer sig.

Hon har sina tricks och konstigheter och en jävla massa principer. Hon tror hon ska fjäskas för hela tiden. De riktiga kommentarerna vill hon inte veta av därför troligen avstängt.... Finns lättare brudar som inte är så uppblåsta i sinnet faktiskt....
Citera
2021-09-17, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
var det baby cita?
Japp, det är nästan så jag får fjäder bara jag tänker på henne!
Citera
2021-09-17, 15:40
Medlem
Karla 20 på ST känns som guldkorn. Lite för ung dock. Monster-kardasiankurvor på bilderna Ingen testat?
Citera
2021-09-17, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEd
Japp, det är nästan så jag får fjäder bara jag tänker på henne!
man får nöjas sig med annan choklad i dag
Citera
2021-09-17, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thorium55
Karla 20 på ST känns som guldkorn. Lite för ung dock. Monster-kardasiankurvor på bilderna Ingen testat?
Rädd bara att det är fotoshop.
Citera
2021-09-17, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Hon har sina tricks och konstigheter och en jävla massa principer. Hon tror hon ska fjäskas för hela tiden. De riktiga kommentarerna vill hon inte veta av därför troligen avstängt.... Finns lättare brudar som inte är så uppblåsta i sinnet faktiskt....
Vad menar du?
Citera
2021-09-17, 17:32
Medlem
pittbrads avatar
Varning för JessicaSthlm2003 på RS !!!
Har med sig några killar som dyker upp efter en kort stund och rånar en. Tydligen flera som råkat ut för det enligt en tidigare bekants bekant. Håll er borta!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Johan1112
Var i Sollentuna var det här? Har du någon adress? Oftast fortsätter dom att göra liknande saker under nya profiler.
Hoppas dom polisanmäler det. Dom kommer inte åka fast för försök till sexköp själva.

Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Troligen Malmvägen eller kvarteret runt om kring.
Sollentunas svar på orten,om man får tro media.
Inte någon bra plats på kvällarna även om Sollentuna polisen har en polis station och häktet i närheten

Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Ja allt som låter för bra ska man ta med en nypa salt.
Kunde förstå träff någon i Sollentuna vid elva tolv tiden på kvällen är en bluff, och något lurt med över huvud taget göra träffar efter tio på kvällen är nog inte att rekommendera om du inte känner till tjejen väl

@Johan1112, vet ej exakt var det var i Sollentuna, ej säker om det var Malmvägen, det var en tidigare bekant till mig som gav den upplysningen efter att hans polare utsattes för rånförsök och utpressning, Vi har inte så mycket kontakt längre, men han ville varna för detta, och jag min tur ville dela med mig så de som tar kontakt med ovan person vet detta.

Vill också informera om dessa artiklar som ger lite mer kött på benen angående suspekta annonser, så att alla är extra försiktiga:

1. https://www.mitti.se/nyheter/latsades-vara-prostituerad-ranade-man/lmpdy!339203/

2. https://www.mitti.se/nyheter/polis-utsattes-for-ranforsok-drog-tjanstevapnet/repuhb!HC0GXohViqGNtxc5EZ12bA/

Återigen, till de som inte vet, läs gärna om det fallet Mensur Trebo, då det är väldigt snarlikt ovannämnda händelser. Fallet har en egen tråd här på flashback.

Var varsamma och tag hand om er
Mvh
Senast redigerad av pittbrad 2021-09-17 kl. 17:53. Anledning: felskriv
Citera
2021-09-17, 18:32
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Extremt märklig tjej. När jag ville träffa henne i våras så skulle jag övertyga henne om varför hon just skulle välja att träffa mig. Håll käften och ta mina pengar….

Efter att hon valde mig som sin kund gav jag henne kalla handen då hon hållit på i säkert 1.5h och dividerat och ditten och datten. Hon vart helt tokig… så kan det gå…
Citera
2021-09-17, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Extremt märklig tjej. När jag ville träffa henne i våras så skulle jag övertyga henne om varför hon just skulle välja att träffa mig. Håll käften och ta mina pengar….

Efter att hon valde mig som sin kund gav jag henne kalla handen då hon hållit på i säkert 1.5h och dividerat och ditten och datten. Hon vart helt tokig… så kan det gå…
Varför gömmer Malika hela tiden sitt ansikte? Är hon snygg verkligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in