2021-03-08, 18:20
Medlem
Oj,
Dagen till ära 8 Mars.Har jag glömt att hedra alla kvinnor som gör som deras tankar vill.Utan att lyssna på vad andra kvinnor och män vill att dom skall göra.
Har den ära att gratulera.(Detta gäller naturligtvis icke dom män och kvinnor som gör något mot sin innersta vilja)
Citera
2021-03-08, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harmyntskatt
Träffat Sabrina 4ggr och hon är bra och lever upp till förväntningarna man kan förvänta sig.

Även jag har träffat Sabrina flera gånger, och ja, hon är på riktigt och lever upp till förväntningarna.
Citera
2021-03-08, 23:17
Medlem
Nej har för mig att det var Norr om stan

Citat:
Ursprungligen postat av Spygatt
E de inte hon som bor i Nynäshamn?
Citera
2021-03-09, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Nej har för mig att det var Norr om stan
Ok, antagligen fanns det 2 stycken då, hon i nynäs, va väldigt ivrig på att få besök,hade en CP skada, men inte dum i huvudet, tog 300 för sug å svälj,najs när man smidigt kunde känna på hennes bröst under tiden, i.o.m hon ju satt i rullstol. Skulle gärna träffa henne igen, men har inte hennes nummer kvar, inte heller sett henne annonsera nåt mer(hon fanns på BC), och orkar inte åka ända till nynäs, å se ifall hon bor kvar.
Citera
2021-03-09, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakfree.96
Någon som har möjligtvis träffat Milana29 från rs?
Ja, två gånger. Trevlig och sexig men finns så mycket bättre, framförallt för det priset.
Citera
2021-03-09, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spygatt
Ok, antagligen fanns det 2 stycken då, hon i nynäs, va väldigt ivrig på att få besök,hade en CP skada, men inte dum i huvudet, tog 300 för sug å svälj,najs när man smidigt kunde känna på hennes bröst under tiden, i.o.m hon ju satt i rullstol. Skulle gärna träffa henne igen, men har inte hennes nummer kvar, inte heller sett henne annonsera nåt mer(hon fanns på BC), och orkar inte åka ända till nynäs, å se ifall hon bor kvar.
Den som brukar annonserar på st ok kallas drem gyrle finns efter E4 norr om Stockholm.
Citera
2021-03-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Den som brukar annonserar på st ok kallas drem gyrle finns efter E4 norr om Stockholm.
Märkligt, det finns alltså tre stycken med liknande namn. Dels de två ni nämner (hon i Nynäshamn och hon efter E4:an norrut), och sedan hon jag tänker på som håller till i Hässelby. Denna som jag träffat har dock inga funktionsvariationer.
Citera
2021-03-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandekerkhof
Märkligt, det finns alltså tre stycken med liknande namn. Dels de två ni nämner (hon i Nynäshamn och hon efter E4:an norrut), och sedan hon jag tänker på som håller till i Hässelby. Denna som jag träffat har dock inga funktionsvariationer.
Värkar som det går inflation i namnet Hässelby och Nynäshamn var en nyhet för mig. Hässelby är inte allt för långt ut i skogen går ju att åka t-bana om andan faller på 😁
Citera
2021-03-10, 09:37
Medlem
Citat:
Värkar som det går inflation i namnet Hässelby och Nynäshamn var en nyhet för mig. Hässelby är inte allt för långt ut i skogen går ju att åka t-bana om andan faller på 😁
Får nästan intryck av att du träffat hon i Hässelby, alldeles bredvid tunnelbanan?
Citera
2021-03-10, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandekerkhof
Får nästan intryck av att du träffat hon i Hässelby, alldeles bredvid tunnelbanan?
Nej men ett besök kanske inte är fel! Ska överväga det om det är en normal och trevlig kvinna. Med en annons som visar vem hon är, som är lätt att hitta 😀
Citera
2021-03-10, 12:53
Medlem
Citat:
Nej men ett besök kanske inte är fel! Ska överväga det om det är en normal och trevlig kvinna. Med en annons som visar vem hon är, som är lätt att hitta 😀

Det är hon. Tyvärr har hon inte annonserat på väldigt länge bortsett från en enstaka annons för någon månad sedan. Hoppas verkligen hon kommer tillbaka!
Citera
2021-03-12, 17:13
Medlem
Manda90 på RS.
Har hon hetat nåt annat tidigare?
Känns som jag fikat med henne nån gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem