2015-11-23, 03:21
Medlem
JSelwyns avatar
Varför inte skriva direkt till Jan och Thomas o säg ditt hjärtats mening?!
Sen kan du ju bcc:a några till så att dom också får veta vad du egentligen tycker
Citera
2015-11-23, 06:14
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Inskränker yttrandefriheten? Ja. Anmälningsbart? Nej. Tvingar någon dig att använda dessa hemsidor? Nej. Om jag var du skulle jag helt och hållet hålla mig undan dessa hemsidor, använd Adblock eller dylikt för att inte bidra med annonspengar om du nu vill in och läsa, men helst undvika dessa hemsidor då jag ej anser att de behöver någon ytterligare publicitet då de är skittidningar.

Mvh
Citera
2015-11-23, 17:00
Medlem
Anuslovers avatar
Tack för alla svar!

Dom skriver så mycket skit ibland som jag gärna hade velat kommentera på ett mer konstruktivt och professionellt sätt. saker dom inte kan ignorera till skillnad när från när jag uttrycker missnöje här på Flashback. Här lägger jag inte ner särskilt mycket tid på stavning eller formulering.

Men visst får väll skaffa ett fejk konto med någon "snygg" person och skaffa mycket "vänner" och sedan kommentera oavsett om jag tycker det suger!

Jag tycker verkligen hororna på våra största tidningar & mediehus ska veta ännu mer att vissa saker är fan inte ok och bör öppet kritiseras! men jag gör det inte med min riktiga identitet då jag varken vill ha äckliga islamister eller höger extremister efter mig

Tack kära Flashback bröder för era svar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in