2005-11-06, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Storm 14
Nu vet ju inte jag om du är tio år eller så, jag lekte också med bilar och sånt.
Jag menar att de senaste åren har det skrivits en del i kvällstidningarna om
hur fel det är att pojkar tvingas leka med bilar

Så du menar att hitta skitartiklar i kvällspressen är en referens på hur samhället är ställt?
Hockey stjärnor i divison tre och liknande...

Tjeeeeena. Om du ände skrovot att det var din referens direkt så hade jag sluppit slösa min tid med dig.
Citera
2005-11-07, 20:24
Medlem
Storm 14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilN
Så du menar att hitta skitartiklar i kvällspressen är en referens på hur samhället är ställt?
Hockey stjärnor i divison tre och liknande...

Tjeeeeena. Om du ände skrovot att det var din referens direkt så hade jag sluppit slösa min tid med dig.

Ta och ansträng dig lite och sök. Jag postade en länk till en sida i ett tidigare inlägg, där finns det en hel del källor. Länk nedan.

Att hjärntvätta dagisbarn
Citera
2005-11-07, 20:33
Medlem
UrbanKids avatar
Herregud :O
Citera
2005-11-07, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Storm 14
Ta och ansträng dig lite och sök. Jag postade en länk till en sida i ett tidigare inlägg, där finns det en hel del källor. Länk nedan.

Att hjärntvätta dagisbarn

Och varför skulle det leda till fjollifiering och homosexualisering för att förskolor får några tusenlappar att bedriva jämställdhetsprojekt (som på intet sätt går ut på att få pojkar att leka med dockor eller vad du lackat ur på) i några månader tills idiotin uppdagas och läggs ned.

Givetvis är det bortkastade pengar men dina antaganden är ju infantila.
Att jämställdhets projekt leder till homosexualitet och mesighet? Idiotiskt.

Sedan posta en artikel skriven av någon skitig Engelsman som inte gillar att alla ser bättre ut än honom i det här landet är ju att dra paraleller diagonalt.

Jag tror du är mullenö eller peter_18.
Citera
2005-11-07, 23:07
Bannlyst
Det är ju utan tvekan så att man föds med sin sexualitet.
Det går inte att "uppfostra" en hetero till bög...Eller tvärt om.

Så till vida har ni rätt i er kritik mot Storm 14.

Men det krävs ju inte särskilt många hjärnceller för att inse att feministisk hjärntvätt och sjuk feministmanipulation av små barn inte är försvarbart eller på något sätt bra för en människas utveckling.

Feministisk teori utgår ju som bekant inte på något sätt från vetenskap, utan de utgår från genusfanatiska dogmer utarbetade av sådana som Tiina Rosenberg och Eva Lungren med tillhörande, lovsjungande, och vetenskapsförnekande feministpatrask.
Citera
2005-11-07, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonplutten
Men det krävs ju inte särskilt många hjärnceller för att inse att feministisk hjärntvätt och sjuk feministmanipulation av små barn inte är försvarbart eller på något sätt bra för en människas utveckling.

Där är vi nog alla rörande överens i det här forumet.
Det var på det fåniga sättet med egendomliga utdrag ur artiklar som blev virrigt.

(snarare utdrag ur egendomliga artiklar)
Citera
2005-11-08, 17:21
Medlem
Jag lekte med bilar och leksaksvapen när jag va liten. Jag lekte även med My Little Ponnys (fan va kul det va med alla hattar!). Jag gick på dagis som alla andra.

Anser mig själv vara manlig ändå. Är inte direkt så att folk kallar mig fjolla bakom min rygg heller.

Så det där om att man kan "tvinga" barn att bli på ett visst sätt tror jag inte ett dygg på.
Citera
2005-11-08, 18:32
Medlem
Storm 14s avatar
Jag har alltid sagt att bögar har en sjukdom. Jag har aldrig sagt
att man blir bög av att leka med dockor. När jag skrev "Tvingar
man dem till det blir de femininare, kanske bög också." så var
det nog överdrivet, men jag skrev som sagt inte att de "blir" det.
Det jag menar är som Hallonplutten skriver, att hjärntvätten
förstör barnen. Jag tycker de ska få leka med vad de vill, låt
naturen ha sin gång.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in