2008-10-02, 20:37
Medlem
xulortceles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Kvinnan har utstrålning!
Vad mer kan man kräva?

Att nå'n bumpar tråden, att en kvinna som Vanna passerar sid 4 åt fel håll kan inte accepteras!
Citera
2009-01-23, 15:32
Medlem
Jag tycker hon har så jävla sexig röst och som folk har skrivit tidigare har hon en fantastiskt utstrålning och man blir glad av henne.
Citera
2009-01-23, 16:11
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilex
Jag tycker hon har så jävla sexig röst och som folk har skrivit tidigare har hon en fantastiskt utstrålning och man blir glad av henne.

Och pilsk.
Citera
2009-01-23, 18:37
Medlem
Min brors kusins avatar
Hon är rätt sexig i slutat av Kvarteret Skatan avsnittet där hon är chokladberoende, "Magnus, jag väntar på dej"
Citera
2009-01-24, 13:11
Medlem
Vanna är en duktig skådespelerska. Man håller inte på landets scener om man inte är duktig. Det går inte att leva på föräldrarnas lagrar.

Hon är inte lika smal som hon en gång gick ner till men jag ser henne ofta jogga från hemmet som jag tror är i Fredhäll eller så till Stadsteatern.
Citera
2009-01-25, 20:54
Medlem
Somatons avatar
Varje gång jag ser henne påminns jag om Anna Book, det är inte något bra betyg för en tjej.
Citera
2009-01-26, 00:05
Medlem
abadodoss avatar
Vanna är en riktig Fettokisse precis som Leila Lindholm, skulle iaf inte tveka att sätta på nån av dem
Citera
2009-03-30, 16:25
Bannlyst
Var på en fest i helgen, där Vanna med väninna dök upp. Hon är bekantas bekant till den som höll i festen. Kul med en "kändisbrud" på festen tyckte jag så jag studerade henne under kvällen vad hon företog sig med och döm av min förvåning när hon gick omkring och "kladdade" på nästan varenda kille som passerade hennes väg, det var kram eller puss på kind och dylikt. Såg sen att hon smet iväg med en snubbe upp på övervåningen i huset. Vad som hände där har jag ingen aning om för det var tyvärr annat som stal min uppmärksamhet och dessutom hade det varit så uppenbart att jag "spionerat" om jag hängt efter... Nu till min fråga har inte hon pojkvän? Då borde hon väl inte gå omkring och fjompa sig med förtielva andra killar och ha sig?
Citera
2009-03-30, 17:07
Medlem
Cykelställs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somaton
Varje gång jag ser henne påminns jag om Anna Book, det är inte något bra betyg för en tjej.

Det säger beydligt mer om dig än om henne...
Citera
2009-03-30, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Nu till min fråga har inte hon pojkvän? Då borde hon väl inte gå omkring och fjompa sig med förtielva andra killar och ha sig?
hon har inte pojkvän , utan hon är GIFT o precis nyligen fått bebis ...
Citera
2021-12-12, 18:08
Medlem
Blev djupt förälskad i Vanna när jag såg henne på tv igår kväll. Där hon bevisade vilken fantastisk kvinna hon är. En av de tveklöst vackraste i hela världen. Hade mer än gärna sprutat i hennes fitta. Med en riktigt stor förhoppning om att göra henne gravid.

Rekommenderar att ni kollar. Vanna förför oss vid 37:41. https://www.svtplay.se/video/3349509...0-ar-avsnitt-1
Citera
2021-12-12, 23:18
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Blev djupt förälskad i Vanna när jag såg henne på tv igår kväll. Där hon bevisade vilken fantastisk kvinna hon är. En av de tveklöst vackraste i hela världen. Hade mer än gärna sprutat i hennes fitta. Med en riktigt stor förhoppning om att göra henne gravid.

Rekommenderar att ni kollar. Vanna förför oss vid 37:41. https://www.svtplay.se/video/3349509...0-ar-avsnitt-1
Baahahah såg att dom gjort nytt content så kolla om säsong tre idag, och visst fan är hon fin! Legit första milfen i mitt liv sen serien starta. Fattar inte hur denna tråd varit död i TOLV fucking år...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in