Var på en fest i helgen, där Vanna med väninna dök upp. Hon är bekantas bekant till den som höll i festen. Kul med en "kändisbrud" på festen tyckte jag så jag studerade henne under kvällen vad hon företog sig med och döm av min förvåning när hon gick omkring och "kladdade" på nästan varenda kille som passerade hennes väg, det var kram eller puss på kind och dylikt. Såg sen att hon smet iväg med en snubbe upp på övervåningen i huset. Vad som hände där har jag ingen aning om för det var tyvärr annat som stal min uppmärksamhet och dessutom hade det varit så uppenbart att jag "spionerat" om jag hängt efter... Nu till min fråga har inte hon pojkvän? Då borde hon väl inte gå omkring och fjompa sig med förtielva andra killar och ha sig?
Blev djupt förälskad i Vanna när jag såg henne på tv igår kväll. Där hon bevisade vilken fantastisk kvinna hon är. En av de tveklöst vackraste i hela världen. Hade mer än gärna sprutat i hennes fitta. Med en riktigt stor förhoppning om att göra henne gravid.
Blev djupt förälskad i Vanna när jag såg henne på tv igår kväll. Där hon bevisade vilken fantastisk kvinna hon är. En av de tveklöst vackraste i hela världen. Hade mer än gärna sprutat i hennes fitta. Med en riktigt stor förhoppning om att göra henne gravid.
Baahahah såg att dom gjort nytt content så kolla om säsong tre idag, och visst fan är hon fin! Legit första milfen i mitt liv sen serien starta. Fattar inte hur denna tråd varit död i TOLV fucking år...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!