2015-11-19, 21:58
Medlem
Någon som vet (eller har en aning om) när vi kommer få ett exakt datum då CE-märkningen kommer ske?
Citera
2015-11-19, 22:13
Medlem
jockelfcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahagaga12
Någon som vet (eller har en aning om) när vi kommer få ett exakt datum då CE-märkningen kommer ske?

"Nån gång under december" har det sagts flera gånger. Dock under sedermeradagen så lät det som någonstans kring mitten av december vad jag förstod det som.
Citera
2015-11-26, 13:26
Medlem
A.Riddles avatar
Väldans vad den gick ner idag då... Någon som vet en speciell anledning till det? Och när jag ändå är här och lurar, vad tror vi händer när CE märkningen goes public? Magkänslan säger ju att det borde gå rakt upp en bit, eftersom de då är redo att sälja, men är ju fortfarande nybörjare här så
Citera
2015-11-30, 23:00
Medlem
jockelfcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Riddle
Väldans vad den gick ner idag då... Någon som vet en speciell anledning till det? Och när jag ändå är här och lurar, vad tror vi händer när CE märkningen goes public? Magkänslan säger ju att det borde gå rakt upp en bit, eftersom de då är redo att sälja, men är ju fortfarande nybörjare här så

Fan inte mycket aktivt i tråden nu på länge.
Händer ju dock inte överdrivet mycket kring bolaget i skrivande stund så aktien rullar mest på. Känner att den har en stabil botten på stängningskurs idag och den BÖR inte gå ner ännu mer. Vi väntar alla febrilt på information kring CE-märkningen. Det är ju trots allt 1:a december imorgon och det skulle väl förhoppningsvis ske i mitten/slutet av december. Mest troligt blir kring mitten och inte runt juletid.

Något PM bör dyka upp så småningom då det inte alls är långt tid kvar.
Håll ut mina vänner!
Citera
2015-11-30, 23:16
Medlem
Varför skulle det hända så mycket när CE märkningen blir känd? Alla har väl redan tagit med det i beräkningarna, det skulle väl inte komma som en överraskning? Eller hur ofta blir saker inte CE godkända? Och i så fall vore det mer chockerande om det inte blev en CE märkning.

Men ser inte riktigt varför en CE märkning skulle påverka kursen så mycket, om nu inte det är extremt svårt att få nåt CE märkt. Det vet jag inget om.
Citera
2015-12-01, 16:50
Medlem
jockelfcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raptorjr
Varför skulle det hända så mycket när CE märkningen blir känd? Alla har väl redan tagit med det i beräkningarna, det skulle väl inte komma som en överraskning? Eller hur ofta blir saker inte CE godkända? Och i så fall vore det mer chockerande om det inte blev en CE märkning.

Men ser inte riktigt varför en CE märkning skulle påverka kursen så mycket, om nu inte det är extremt svårt att få nåt CE märkt. Det vet jag inget om.

Så fort CE-märkningen blir godkänd så kan dom börja sälja och ta in ordrar, det som gör det hela väldigt essentiellt.
Citera
2016-01-07, 02:41
Medlem
Vad säger ni om de senaste PM som inkommit?
Citera
2016-01-07, 22:36
Medlem
jockelfcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weafy
Vad säger ni om de senaste PM som inkommit?
Positivt med mer kunskap inom företaget. Verkar ju också som att produktionen faktiskt har satt igång om man läser mellan raderna litegranna.
Citera
2016-01-11, 13:01
Medlem
A.Riddles avatar
http://www.redeye.se/aktiebloggen/pexa/pexa

Värt att lägga ett get öga på! Hade inte klagat om vi kom upp i de kurserna ganska snart.
Citera
2016-01-11, 13:26
Medlem
Stygotiuss avatar
Har bolaget någonstans indikerat pris per enhet?
Citera
2016-01-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Har bolaget någonstans indikerat pris per enhet?

Inte vad jag läst. Bör isf komma i samband med ce-märkning och när lanseringen startar.
Citera
2016-03-23, 11:52
Medlem
Börjar det hända saker här snart? Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in