Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-11-07, 09:02
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Jag vet vem det är men det tänker jag inte tala om". Varför postar man överhuvudtaget sådant!? Helt j-vla meningslöst.

Håller med Olle,.. Sådan där retorik brukar ju vara förbehållen småtjejer före tioårsåldern, vet man och inte vill tala om så håller man väl tyst?
Citera
2015-11-07, 09:47
Medlem
Citat:
Jag vet vem det är men det tänker jag inte tala om". Varför postar man överhuvudtaget sådant!? Helt j-vla meningslöst.

Han skrev ju etniciteten på dem istället för att ni ska hålla på och dra egna slutsatser
Citera
2015-11-07, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
Håller med Olle,.. Sådan där retorik brukar ju vara förbehållen småtjejer före tioårsåldern, vet man och inte vill tala om så håller man väl tyst?

Hans kommentar var väl 10 gånger mer relevant och viktig för tråden än din eftersom han skrev etnicitet??
Citera
2015-11-07, 10:07
Medlem
Citat:

Det var för att alla skulle slippa spekulera i om det är somalier el tiggare som var inblandade.
Citera
2015-11-07, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreos
Hans kommentar var väl 10 gånger mer relevant och viktig för tråden än din eftersom han skrev etnicitet??

Och - på en skala - vad säger att denne användare inte ljuger?
Citera
2015-11-07, 12:13
Medlem
GadusMorrhuas avatar
Hänger ju alltid fullt med hjältar runt bolaget/Coop, är det Päron som har blivit vresig och köttat någon? Har Sune gjort en comeback och vill claima revir? Mystiken tätnar!
Citera
2015-11-07, 13:07
Medlem
En massa kladd fram och tillbaka igen då.
Flashback gråter och skäms.
Fram med namn och bild på gärningsmännen. Punkt.
Citera
2015-11-07, 15:01
Medlem
Enligt Facebook har en kvinna m*nica j*hansson fått massor av "kry på dig" inlägg efter denna händelse men kan ej få ut vem hennes son är. Hon skriver även att det var helt oprovocerat och att bo klarat sig.
Citera
2015-11-07, 15:09
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Licensfriapa
Enligt Facebook har en kvinna m*nica j*hansson fått massor av "kry på dig" inlägg efter denna händelse men kan ej få ut vem hennes son är. Hon skriver även att det var helt oprovocerat och att bo klarat sig.

Hittade tre stycken med det namnet på facebook, men det verkar inte vara någon av dom.

Länk?
Citera
2015-11-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
Hittade tre stycken med det namnet på facebook, men det verkar inte vara någon av dom.

Länk?

Hon har färgglada rosor på sin omslagsbild, är inne på mobilen så har ej någon aning om hur man länkar haha!
Citera
2015-11-07, 16:06
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Hon har färgglada rosor på sin omslagsbild, är inne på mobilen så har ej någon aning om hur man länkar haha!
Då ska jag nog hitta rätt# Tack!
Citera
2015-11-07, 16:39
Medlem
Citat:
Några sådana inlägg syns inte för oss som inte har henne som vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in