min svanktribal gjordes 4/4-05 här är den bara någon dag gammal eller så min första betyder "eld". gjordes förra sommaren. skuggan blev alldeles för mörk så e lite halvnöjd
Här kommer bild på två av mina tatueringar. Om nu vill kan jag återkomma med bättre bild? (och jag vet att min t-shirt är uppseendeväckande, men jag har den nästan aldrig)