2006-10-03, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Tja, den är väl precis som alla andra första tatueringar, helt i svart, placerad på överarmen och på tok för liten. Welcome to the club, we have jackets. Även jag torskade på en liknande grej när jag var 16, man var kåt på tatueringar och ville ha något fort! Inte vänta två år, inte tänka över det hela så noga. Synd att du skulle göra samma misstag som tusentals andra, men så är det kanske, man fattar inte förens man har trillat ner i gropen själv.

va hårda ni är!
killen kan ju förstora den på olika sätt och arbeta på den, göra lite bakgrund eller mer kringelikrokar (det är ju endå lite tribal över tatueringen), men som ni säger..om ett tag kommer du tänka "varför gjorde jag den så liten"

kan dock stolt säga att min första va en stor sak som täcker en hel del va bröstet..

ps kan ingen ge mig lite mer åsikter angående min nya? http://img383.imageshack.us/img383/5843/bild105gc1.jpg
2006-10-03, 16:56
Medlem
Maskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myra
va hårda ni är!
killen kan ju förstora den på olika sätt och arbeta på den, göra lite bakgrund eller mer kringelikrokar (det är ju endå lite tribal över tatueringen), men som ni säger..om ett tag kommer du tänka "varför gjorde jag den så liten"

kan dock stolt säga att min första va en stor sak som täcker en hel del va bröstet..

ps kan ingen ge mig lite mer åsikter angående min nya? http://img383.imageshack.us/img383/5843/bild105gc1.jpg

Snygg placering, jag hade valt annat typsnitt dock..
2006-10-03, 17:42
Medlem
Zander_s avatar
Citat:
va hårda ni är!

Scysst, va står det ? vill så gärna tattuera mig men vet inte alls vad, man vill ju inte ångra tatueringen, ploppar upp flera tatueringar som jag vill göra sen efter några månader vill jag tatuera nått annat, blir väll aldrig nått tattoo för mig
2006-10-03, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zander_
Scysst, va står det ? vill så gärna tattuera mig men vet inte alls vad, man vill ju inte ångra tatueringen, ploppar upp flera tatueringar som jag vill göra sen efter några månader vill jag tatuera nått annat, blir väll aldrig nått tattoo för mig

Kan du inte läsa skrivstil eller? ;D Det står Maximilian =) Namnet på hans son
2006-10-04, 10:27
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:

Den var väldigt fin. Välplacerad mycket bra storlek och fin skuggning.
2006-10-04, 12:41
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GetInzide
www.chiliblue.org/IMG025.JPG

Min tatuering som jag tog för ett par dagar sen. Vad tycks?

inte speciellt upphetsande, om du ursäktar.
2006-10-04, 16:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
va hårda ni är!
Va? Jag struntar väl i vad han kan göra med de, det jag gör när jag slänger iväg min åsikt är ju att bedöma den som den ser ut nu? annars kan vi ju börja posta helt "tomma" armar och fråga vad vi tycker om den. "Vaddå det är ju ingen tatuering?" "Nej, men tänk vilka snygga grejer jag kan göra där SEN!"
2006-10-04, 21:45
Medlem
Zander_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
Kan du inte läsa skrivstil eller? ;D Det står Maximilian =) Namnet på hans son

hmm nu när jag tittar på den fattar jag inte varför jag frågade
2006-10-05, 16:13
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Tja, den är väl precis som alla andra första tatueringar, helt i svart, placerad på överarmen och på tok för liten. Welcome to the club, we have jackets. Även jag torskade på en liknande grej när jag var 16, man var kåt på tatueringar och ville ha något fort! Inte vänta två år, inte tänka över det hela så noga. Synd att du skulle göra samma misstag som tusentals andra, men så är det kanske, man fattar inte förens man har trillat ner i gropen själv.

Haha, samma här. Jag gjorde nog alla fel man kan göra. Det är en 2x10cm stor svart tatuering på höger axel, fem bokstäver, mitt efternamn i old english... All in!

Jag är iofs nöjd över att jag valde mitt namn och inte någonting random som man tyckte var ballt för tillfället, tur i oturen...
2006-10-06, 00:32
Medlem
Sneaky?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Washuwant
http://i6.tinypic.com/11kjqqo.jpg

där va den nästa nygjord... måste säga att den ser lita rakare ut när man ser det live

nått av det sämsta jag sett, någonsin.
2006-10-06, 08:18
Medlem
Citat:
Va? Jag struntar väl i vad han kan göra med de, det jag gör när jag slänger iväg min åsikt är ju att bedöma den som den ser ut nu? annars kan vi ju börja posta helt "tomma" armar och fråga vad vi tycker om den. "Vaddå det är ju ingen tatuering?" "Nej, men tänk vilka snygga grejer jag kan göra där SEN!"

hahaha ja jaaaa, fan jag försöker ju bara mutra upp killen lite

MVH
2006-10-06, 10:28
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneaky?
nått av det sämsta jag sett, någonsin.

tackar! har faktist funderat på att göra om den, så vem vet kanske inom en snar framtid

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in