2006-07-25, 02:11
  #577
Medlem
erik_ande_85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
hur känns det att gadda sig på foten ? mer ont än övriga ställen ?


Jag har en på armen också, gjorde ganska så jävla mycket ondare på foten, men det kom inte en droppe blod i allafall och smärtan gick över fort på foten.

foten rekomenderas, tröttnar du på den är det bara att dra på sig en strumpa!
2006-07-25, 02:13
  #578
Medlem
erik_ande_85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash Peckett
Ni får ursäkta OT, men är bara tvungen.
Jag kollade Mjau's tatuering och klickade mig vidare på sidan och hittade den här.
Kanske borde postas under humor istället?


Klockren! haha. Old school tema blandat med humor.
2006-07-25, 02:48
  #579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash Peckett
Ni får ursäkta OT, men är bara tvungen.
Jag kollade Mjau's tatuering och klickade mig vidare på sidan och hittade den här.
Kanske borde postas under humor istället?

Hur satan får man bara iden att tatuera en röd jävla cykel, helgrym grej att göra egentligen.
2006-07-25, 10:13
  #580
Medlem
Gaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash Peckett
Ni får ursäkta OT, men är bara tvungen.
Jag kollade Mjau's tatuering och klickade mig vidare på sidan och hittade den här.
Kanske borde postas under humor istället?
Helt underbar!
2006-07-25, 10:25
  #581
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
Får väl ta och fläka ut mig själv lite och visa att jag är gaddad.

Nyaste konstverket i samlingen: http://i7.tinypic.com/20t33ux.jpg
1000 plus poäng om ni kan nämna bandet i fråga.
Och innan någon börjar klaga, fotot är taget av en skitfull tjej klockan 4 på lördags morgonen.


BWO ???
2006-07-25, 10:45
  #582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Washuwant
BWO ???
Driver du med mig eller har dom där sakerna snott den där bilden?
2006-07-25, 10:50
  #583
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
Driver du med mig eller har dom där sakerna snott den där bilden?


inga 1000 poäng till mig då
2006-08-02, 15:53
  #584
Medlem
azwethinkweizs avatar
Nu är jag äntligen klar med min Buddha Det tog ca 8 timmar, och gjordes på 3 sittningar. Jag är så grymt nöjd.

http://i3.tinypic.com/21ot0th.jpg

Jag fick gaddningen mot att jag gjorde en hemsida till tatueraren. Den finns här
2006-08-02, 16:20
  #585
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azwethinkweiz
Nu är jag äntligen klar med min Buddha Det tog ca 8 timmar, och gjordes på 3 sittningar. Jag är så grymt nöjd.

http://i3.tinypic.com/21ot0th.jpg

Jag fick gaddningen mot att jag gjorde en hemsida till tatueraren. Den finns här

Petrus i falun? Tatueringen var jättefin!
2006-08-02, 17:40
  #586
Medlem
zixls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azwethinkweiz
Nu är jag äntligen klar med min Buddha Det tog ca 8 timmar, och gjordes på 3 sittningar. Jag är så grymt nöjd.

http://i3.tinypic.com/21ot0th.jpg

Jag fick gaddningen mot att jag gjorde en hemsida till tatueraren. Den finns här

OT, men har han jobbat i jonköping ? var ligger det ;-)
2006-08-03, 01:12
  #587
Avslutad
har en gammal bild på innan jag fyllde i min rygg, inget speciellt direkt

http://i32.photobucket.com/albums/d20/kaealy/20050917001.jpg
2006-08-03, 19:59
  #588
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azwethinkweiz
Nu är jag äntligen klar med min Buddha Det tog ca 8 timmar, och gjordes på 3 sittningar. Jag är så grymt nöjd.

http://i3.tinypic.com/21ot0th.jpg

Jag fick gaddningen mot att jag gjorde en hemsida till tatueraren. Den finns här
Kanonsnygg gadd och även hemsida. Me like!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in