Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
hur känns det att gadda sig på foten ? mer ont än övriga ställen ?
Jag har en på armen också, gjorde ganska så jävla mycket ondare på foten, men det kom inte en droppe blod i allafall och smärtan gick över fort på foten.
foten rekomenderas, tröttnar du på den är det bara att dra på sig en strumpa!