Den va simple och najs, har länge funderat på en in flames tatuering själv men tanken börjar tyna bort då man ser fler och fler fjortisar börjar lyssna på dom p.g.a de tycker att de är ballt att lyssna på "tung" musik!
Tack för all positiv kritik. Vi får se om jag lägger upp bättre bilder sen, känns lite som att min tid i rampljuset är över nu och jag behöver inte fläka upp mej mer..
Tyvärr så kommer jag inte hinna posta bilder förrän efter midsommar. Jag ska iväg på konferens i Göteborg och sen dra vidare ner till Berlin och se Sverige-Paraguay i gruppspelelet och sedan vidare till Barcelona för lite strandliv, shopping och party.
Den va simple och najs, har länge funderat på en in flames tatuering själv men tanken börjar tyna bort då man ser fler och fler fjortisar börjar lyssna på dom p.g.a de tycker att de är ballt att lyssna på "tung" musik!
Låt inte det påverka ditt beslut om du gillar dem. SJälv har jag gjort den för att det är mitt favorit band och för att det var de som fick mig att börja lyssna på hårdrock, som nu är en stor del av mitt liv