2006-04-12, 17:30
  #337
Medlem
david85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Tack haha, jag tänkte faktiskt skriva trojansk hjälm först, men jag var så osäker och ville inte att nån viktigpetter skulle ge mig en läxa i historia haha..

Den var i vilket fall som helst snygg, och välplacerad!

Vi viktigpettrar finns överallt, du kommer inte undan!


Instämmer i lovprisningen, riktigt snygg.
2006-04-17, 15:44
  #338
Medlem
Totalitärs avatar
Här kommer min första tatuering!
Gjorde den på Tomahawk tattoo i Motala, är inte
riktigt nöjd, men den blev iaf ungefär som jag tänkt
mig. Om nån har schyssta förslag på hur jag kan bygga ut den
vore jag tacksam!

http://img234.imageshack.us/img234/8571/s30000016rf.jpg
2006-04-17, 16:31
  #339
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totalitär
Här kommer min första tatuering!
Gjorde den på Tomahawk tattoo i Motala, är inte
riktigt nöjd, men den blev iaf ungefär som jag tänkt
mig. Om nån har schyssta förslag på hur jag kan bygga ut den
vore jag tacksam!

http://img234.imageshack.us/img234/8571/s30000016rf.jpg

den känns kladdig, framförallt i ansiktet som inte är speciellt snyggt gjort. varför gjorde du den på tomahawk? tatuerarna i motala är väl ytterst medelmåttiga vad jag har förstått?
2006-04-17, 16:43
  #340
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totalitär
Här kommer min första tatuering!
Gjorde den på Tomahawk tattoo i Motala, är inte
riktigt nöjd, men den blev iaf ungefär som jag tänkt
mig. Om nån har schyssta förslag på hur jag kan bygga ut den
vore jag tacksam!

http://img234.imageshack.us/img234/8571/s30000016rf.jpg


kör en pil genom maggen på lilla H5N1 bäraren d e nice
2006-04-17, 17:20
  #341
Medlem
Krayziebones avatar
en jag gjorde på erotikmässan var lite dragen men men den duger..
http://img407.imageshack.us/img407/91/photo11117pt.jpg
2006-04-17, 18:25
  #342
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
en jag gjorde på erotikmässan var lite dragen men men den duger..
http://img407.imageshack.us/img407/91/photo11117pt.jpg

här bygger du upp förväntningarna till max genom att säga att du gjorde den på erotikmässan och att du dessutom var full! jag kräver att du nu släpper allt du har för händerna och springer iväg och tatuerar en skitsnygg porrskådis över hela armen! NU!
2006-04-18, 22:29
  #343
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
här bygger du upp förväntningarna till max genom att säga att du gjorde den på erotikmässan och att du dessutom var full! jag kräver att du nu släpper allt du har för händerna och springer iväg och tatuerar en skitsnygg porrskådis över hela armen! NU!

haha
kanske i sinom tid
2006-04-19, 15:16
  #344
Medlem
Rivas avatar
Här e bilder på 2 av mina.... de andra genomgår eller skall genomgå nån sorts renovering så det kändes inte som nån ide att lägga ut dem.

Även dessa skall "putsas" upp lite, lite ifyllning å sånt som skall fixas

http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/john_008.jpg

http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/john_007.jpg
2006-04-19, 15:26
  #345
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
den känns kladdig, framförallt i ansiktet som inte är speciellt snyggt gjort. varför gjorde du den på tomahawk? tatuerarna i motala är väl ytterst medelmåttiga vad jag har förstått?


Det var udda val av färger måste jag säga? Motivet är alldeles för mörkt, jag råder dig till att välja en annan tatuerare nästa gång, det där är en riktig klåpare, han kan ju inte ens stava.
2006-04-19, 20:47
  #346
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
en jag gjorde på erotikmässan var lite dragen men men den duger..
http://img407.imageshack.us/img407/91/photo11117pt.jpg
Inte mycket för tatueringar på halsen men själva motivet var fint. Såg bra gjort ut. Vilka var det som gjorde den? Inte så jätteseriösa va? Om de tatuerar berusade personer menar jag. Vad betyder tecknet? Känner igen det lite.
2006-04-19, 21:02
  #347
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Det var udda val av färger måste jag säga? Motivet är alldeles för mörkt, jag råder dig till att välja en annan tatuerare nästa gång, det där är en riktig klåpare, han kan ju inte ens stava.

vad menar du med det där? hur vet du att han inte kan stava? (eller är det någon tatuerarslang som jag inte förstår mej på?)
2006-04-20, 08:48
  #348
Medlem
Totalitärs avatar
Haha jadå jag ska gå till en annan tatuerare nästa gång.
Får nog bli till att fylla i den här tattoon också, för jag tycker
också den är aningen blek. Jag vet egentligen inte varför jag
valde tomahawk i motala, men Viking här i Linköping hade fullbokat
fram till Juni, och så länge kände jag inte för o vänta, nått jag kanske
fick ångra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in