2016-01-02, 12:11
Medlem
gato12s avatar
Mönchengladbach har väl gått ut med att man inte släpper Hrgota? Så jag förstår inte riktigt varför ni envisas med att tjata om honom?
2016-01-02, 12:15
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Mönchengladbach har väl gått ut med att man inte släpper Hrgota? Så jag förstår inte riktigt varför ni envisas med att tjata om honom?

Kontraktet går ut i sommar. Jag tror han blir kvar utomlands.
2016-01-02, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Kontraktet går ut i sommar. Jag tror han blir kvar utomlands.

Det ska ju ha funnits ett stort intresse från många olika länder nu i somras så ingen svensk klubb lär ha råd med Hrgota.
2016-01-02, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Det ska ju ha funnits ett stort intresse från många olika länder nu i somras så ingen svensk klubb lär ha råd med Hrgota.
Menar du det här uttalandet från hans agent?
"– Det finns intresse från klubbar i Tyskland, England, Holland och Schweiz. Men även svenska klubbar har hört sig för"

Låter som ett typiskt, vagt agentuttalande för att höja statusen på honom. Jag har svårt att se att han skulle vara så fruktansvärt het på marknaden.
2016-01-02, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Om den ena av dessa två spännande var Ayaz så kan vi nog enas om att den andra inte är Hrgota...

Där har du fel...

Ang Ayaz; en spelare som halva allsvenskan jagade för ett år sedan och som bara är 20 år ser i alla fall jag som en "spännande spelare"
Senast redigerad av bombarda 2016-01-02 kl. 14:09.
2016-01-02, 14:11
Medlem
4522s avatar
Alle Fransson klar för Basel. Förra säsongens magi blev short but sweet. Som jag älskade att se honom spela. Hoppas karriären blir så fin som den är upplagd att bli!
Senast redigerad av 4522 2016-01-02 kl. 14:13.
2016-01-02, 14:17
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Alle Fransson klar för Basel. Förra säsongens magi blev short but sweet. Som jag älskade att se honom spela. Hoppas karriären blir så fin som den är upplagd att bli!

Känns som ett stort steg. Det mest sannolika är att det blir bänken eller skadad så blir han utlånad och snart tillbaka i Allsvenskan igen. Dock finns det ju undantag så jag kan mycket väl ha fel också.
2016-01-02, 14:38
Medlem
Citat:
Är Fransson den i guldlaget med störst potential enligt dig?
2016-01-02, 14:45
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Jag längtar redan tills han kommer hem igen!
Citat:
Även om beslutet att lämna Norrköping och klubben i mitt hjärta var oerhört jobbigt att ta så känner jag mig fotbollsmässigt redo för nästa steg. Jag hoppas kunna återvända till IFK Norrköping som en bättre spelare i framtiden – hoppas de vill ha mig då.
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/fransson-klar-for-schweiziska-basel/
2016-01-02, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Känns som ett stort steg. Det mest sannolika är att det blir bänken eller skadad så blir han utlånad och snart tillbaka i Allsvenskan igen. Dock finns det ju undantag så jag kan mycket väl ha fel också.
Haha, det här måste vara rekord i att undervärdera allsvenskan och en av de största talangerna därifrån om du menar att Basel är ett "stort steg". Är du också en sådan som säger att svenska spelare går till "storklubbar", när de skriver på för Heerenveen eller Groningen?
2016-01-02, 14:52
Medlem
snillet_1s avatar
Skönt att han inte gick till kyrkogården i Belgien som det ryktades om för nån vecka sedan.
2016-01-02, 15:05
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Han lär få chansen. Basel leder ligan överlägset, vilket lär leda till att man har lite större tålamod. Dessutom verkar ju Mohamed Eleny säljas till Arsenal så en plats på mittfältet blir "ledig".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in