2015-11-30, 14:11
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Calle Wede klar för HIF. Blir intressant med båda Wede bröderna igen.

http://www.hif.se/Article.aspx?id=643bedc9-df2b-4f11-8a57-5abd354c3a4c
2015-11-30, 14:16
Medlem
Gais värvar från Östersund

Citat:
James Sinclair klar för GAIS
2015-11-30Nyheter, Senaste nyttErik Bergkvist
Den 28-årige engelsmannen James Sinclair är klar för GAIS. Under måndagen skrev Sinclair på ett tvåårskontrakt med klubben.

[...]

http://www.gais.se/james-sinclair-klar-for-gais/
2015-11-30, 14:28
Medlem
http://www.gais.se/james-sinclair-klar-for-gais/

Någon som sett honom under en längre tid i LSK elle Östersund?
2015-11-30, 14:43
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Fredrik Olsson från J-Södra till HBK. J-Södra behöver värva anfallare... Jawo på lån?

Han lånar vi ut sjukt dyrt, eller så köper ni loss honom!
2015-11-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Calle Wede klar för HIF. Blir intressant med båda Wede bröderna igen.

http://www.hif.se/Article.aspx?id=643bedc9-df2b-4f11-8a57-5abd354c3a4c

Det känns bra. En skicklig spelare som jobbar hårt & gör jämna prestationer. Kan han skapa lika mycket chanser som han gjorde i FFF så blir det succé. Anton wede kan gärna få ett lyft av att återförenas med brorsan; började bra i HIF men skadade sig & var inte alls att känna igen därefter tyckte jag.
2015-11-30, 18:24
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Det känns bra. En skicklig spelare som jobbar hårt & gör jämna prestationer. Kan han skapa lika mycket chanser som han gjorde i FFF så blir det succé. Anton wede kan gärna få ett lyft av att återförenas med brorsan; började bra i HIF men skadade sig & var inte alls att känna igen därefter tyckte jag.
SM-guld 2016?
2015-11-30, 21:51
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
ovanligt tyst med silly rykten till AIK nu när både Häcken och Gefle rustar med bra spelare så blir jag fan orolig..
Carlgren
Sundgren,Jos,Backman,Uronen
Etuhu,Boateng
Ishizaki.Smarason,Bahoui
Ondrasek
min drömelva just nu jag vill se i AIK men är ju bara en dröm
Övergår mitt förstånd hur du kan ha med Ondrasek, i din DRÖMelva. Lägg resurserna på något bra istället, även om utseendet och namnet lockar.
2015-11-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Hur ställer sig AIK:arna till Etuhus framtid om han blir fälld?

Jag hoppas verkligen han får vara kvar. Detta var (förhoppningsvis) en engångshändelse och vad som har kommit ut hittills har inte varit så farligt tycker jag. Överlag skulle jag vara öppen för att ge de flesta spelarna en andra chans, så länge det inte handlar om sexualbrott(en sån som Miiko hade aldrig fått stanna i klubben) våld mot kvinnor eller andra riktigt grova brott som skulle göra att spelaren skulle vara borta under en lång tid framöver.
2015-12-01, 01:04
Medlem
JoonaToivios avatar
Någon som vet hur Abiola Daudas situation i Vitesse är och hur han är värderad där? Har hört lite angående han och DIF...
2015-12-01, 01:57
Medlem
dd4ankeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoonaToivio
Någon som vet hur Abiola Daudas situation i Vitesse är och hur han är värderad där? Har hört lite angående han och DIF...
Även jag hört en del snack om honom och DIF.. Inte spelat alltför mycket i år i Vitesse men tror inte att de släpper honom gratis om det inte är så att han sitter på ett lukrativt kontrakt de vill bli av med (Kontrakt till 2017). Då känns dock DIF inte som ett troligt alternativ m.t.p. den ekonomiska kräftgång vi som förening suttit i de senaste åren. Men som ofta förr, ingen rök utan eld. Den som lever får se.
2015-12-01, 03:14
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Samtidigt spekuleras det på DIF-forumet att en etablerad sydafrikansk striker ska vara på tapeten.

Mycket bollar i luften nu!
2015-12-01, 08:55
Avslutad
Citat:

Känns inte troligt. Han har startat säsongen bra med 3 mål på 6 matcher. Han har egentligen inte haft någon sämre period sedan han lämnade Kalmar, snarare tvärtom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in