2016-07-02, 23:59
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Däremot Arokoyo lär inte vara aktuell då vi har en grym mittbacksuppsättning redan där Lindgren, Mashamaite och Sudic alla håller hög allsvensk klass, sedan finns ju Sandberg som kan spela där, Mensah som sett spännande ut och Wahlström som alltid är ordinarie oavsett konkurrens.
Nu har jag ju inte sett Sudic så mycket sen han gick till Häcken men ska man döma från Mjällbytiden så skulle Arokoyo springa cirklar runt Sudic under tiden som Sudic köper korv på läktaren.
Och då menar jag alltså att Arokoyo skulle dominera mittbacksplatsen även om han sprang rundor runt korvkiosken.
2016-07-03, 01:41
Medlem
Ograsts avatar
Häcken bestämmer sig alltså för att öppna plånboken efter kräftgången. Rejält. Lindgren och Crespo klara. Fler nyförvärv pågång?
2016-07-03, 01:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Häcken bestämmer sig alltså för att öppna plånboken efter kräftgången. Rejält. Lindgren och Crespo klara. Fler nyförvärv pågång?
Bägge är bosmanspelare. Förvisso kanske det går jämnt ut på sign-on bonusen men frågan är hur intresset såg ut för dessa spelare?
2016-07-03, 07:21
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Jag har faktiskt inte sett någon officiell bekräftelse från Häckens sida om förvärvet av Crespo.
2016-07-03, 08:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Jag har faktiskt inte sett någon officiell bekräftelse från Häckens sida om förvärvet av Crespo.
Dock har Oskar Jansson bekräftat det i en intervju
2016-07-03, 10:54
Avslutad
På tal om Häcken så fick jag höra intressant info om Sudic häromdagen. Han var riktigt nära då snackar vi 85-90% nära en övergång till HNK Rijeka i Kroatien. Tror till och med att klubbarna var överens om priset och sedan gick allt åt helvete. Vad hände undrar ni kanske? Jo, agenten som fick fram denna deal fick reda på att Sudic hade haft en annan agent med i bilden och övergången gick åt pipan. Så kan det gå ibland.
2016-07-03, 11:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Nu har jag ju inte sett Sudic så mycket sen han gick till Häcken men ska man döma från Mjällbytiden så skulle Arokoyo springa cirklar runt Sudic under tiden som Sudic köper korv på läktaren.
Och då menar jag alltså att Arokoyo skulle dominera mittbacksplatsen även om han sprang rundor runt korvkiosken.

Mycket möjligt, men det kommer förmodligen vara Lindgren och Masha som blir förstavalen, Sudic måste ses som en väldigt stark backup till dessa två. Att vi sedan har ytterligare så många mittbackar i truppen borde omöjliggöra ännu en värvning.

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
På tal om Häcken så fick jag höra intressant info om Sudic häromdagen. Han var riktigt nära då snackar vi 85-90% nära en övergång till HNK Rijeka i Kroatien. Tror till och med att klubbarna var överens om priset och sedan gick allt åt helvete. Vad hände undrar ni kanske? Jo, agenten som fick fram denna deal fick reda på att Sudic hade haft en annan agent med i bilden och övergången gick åt pipan. Så kan det gå ibland.

Var detta nyligen? Hörde du något om prislappen?
2016-07-03, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Var detta nyligen? Hörde du något om prislappen?

Yes, hörde om det först förra veckan. Ska tydligen ha varit i samband med ryktet att Rijeka "bjöd" på Bojanic. Tyvärr inget om prislappen men kontraktet skall ha varit riktigt bra. Men jag tror Rijeka var beredda att ge mer än vad ni fick för Zuta.
2016-07-03, 18:35
Medlem
Ergasters avatar
U21-landslagets förbundskapten Håkan Ericson verkar vara aktuell för Häcken.
http://www.expressen.se/gt/sport/hakan-ericson-kan-ta-over-bk-hacken/
2016-07-03, 19:11
Medlem
Citat:

Kan väl inte stämma? Ericson står för något helt annat än vad som spelats i Häcken under många år.
2016-07-03, 22:05
Avslutad
Citat:
Tydligen är Thelin från j-södra oxå aktuell
2016-07-03, 22:07
Medlem
Noah Sonko Sundberg stannar i Sundsvall resten av säsongen om man läser på fotbollskanalens nyheter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in