2015-11-01, 16:35
Medlem
snillet_1s avatar
Svaaagt av Hamsik på den fina lobben.
2015-11-01, 16:45
Medlem
P.Gs avatar
Higuain sabbar för Insigne, dåligt snack där.
2015-11-01, 16:49
Medlem
biupy6ips avatar
Jag tror italienska maffian har fixat matcher idag.
Sällan man ser så här många lag med 0-0 under en omgång.
2015-11-01, 19:50
Medlem
snillet_1s avatar
Lazio: Marchetti; Basta, Mauricio, Gentiletti, Lulic; Onazi, Biglia; Candreva, Milinkovic-Savic, Felipe Anderson; Klose

Milan: Donnarumma; De Sciglio, Alex, Romagnoli, Antonelli; Kucka, Montolivo, Bertolacci; Cerci, Bacca, Bonaventura
2015-11-01, 19:52
Medlem
Ezzelinos avatar
Lazio-Milan:

Citat:
Marchetti; Basta, Mauricio, Gentiletti, Lulic; Onazi, Biglia; Candreva, Milinkovic-Savic, Felipe Anderson; Klose

Berisha, Guerrieri, Braafheid, Radu, Hoedt, Konko, Lulic, Cataldi, Mauri, Morrison, Djordjevic, Kishna, Matri

Donnarumma; De Sciglio, Alex, Romagnoli, Antonelli; Kucka, Montolivo, Bertolacci; Cerci, Bacca, Bonaventura

Abbiati, Diego Lopez, Calabria, Zapata, Mexes, Poli, De Jong, Jose Mauri, Suso, Honda, Niang, Luiz Adriano
2015-11-01, 19:55
Medlem
snillet_1s avatar
Lite mysko att Mihajlovic inte verkar mer intresserad av att spela Luiz Adriano - Bacca ihop, tycker de inledde säsongen väldigt lovande. Instant kemi.
2015-11-01, 19:59
Medlem
anteri17s avatar
Var Fan är De Jong?!!

Helvete.
2015-11-01, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Lite mysko att Mihajlovic inte verkar mer intresserad av att spela Luiz Adriano - Bacca ihop, tycker de inledde säsongen väldigt lovande. Instant kemi.
Men han sumpade jävligt många lägen...

Under omständigheterna så gillar jag Mihajlovic uppställning. Kanske lite mer rivigt mittfält, men jag gillar det.

Kan bli svårt för Donnarumma att möta Klose.
2015-11-01, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Men han sumpade jävligt många lägen...

Under omständigheterna så gillar jag Mihajlovic uppställning. Kanske lite mer rivigt mittfält, men jag gillar det.

Kan bli svårt för Donnarumma att möta Klose.

Håller med, tycker att han ställer upp med rätt elva, ska bli kul denna matchen!
2015-11-01, 20:44
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Håller med, tycker att han ställer upp med rätt elva, ska bli kul denna matchen!

De Jong skulle behövts för balansen. Biglia kommer få all tid i världen att styra. Får han styra så sätta Candreva och Felipe Anderson i spel - rättvända. Good Luck.

Lazio på hemmaplan skojar man inte bort. HUR ska Monto, Kucka och Bertolacci hålla ihop det? Det är för mig oförklarligt.
2015-11-01, 20:50
Medlem
P.Gs avatar
Är det tredjestället de lirar i? Bedrövligt.
2015-11-01, 20:51
Medlem
setubals avatar
Vackert ställ Milan har. Vad är fel på det rödsvarta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in