2020-03-20, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkagubben
Haha det besvarar fortfarande inte min fråga - är annonserna kvar?
Vad ska man söka på?
Hon annonsera ju inte 😂😂😂😂😂 sök på vad du vill, ha ha
Citera
2020-03-22, 22:08
Medlem
Hej!

Någon som träffat eller har info om Magicbab3 ?

Skall tydligen hålla till i Skurup!

Tacksam för all info!
Citera
2020-03-24, 15:49
Medlem
Jag fundera på att testa en Olivia som håller till i hbg en yngre svensk tjej. Någon som kan rekommendera henne?
Citera
2020-03-24, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen47
Jag fundera på att testa en Olivia som håller till i hbg en yngre svensk tjej. Någon som kan rekommendera henne?
skrivit till henne o skall boka tid. Men svarar till o från så inte lätt o verkar hålla till i klippan.
Är visst en tjej som heter Sabina. Kallar sig powerpuffpinglan skall visst hålla till i Åstorp. Får dåliga vibbar av Åstorp. 😁
Citera
2020-03-24, 19:36
Medlem
Ni får fixa 50 inlägg så ni kan ta emot PM.
Citera
2020-03-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
skrivit till henne o skall boka tid. Men svarar till o från så inte lätt o verkar hålla till i klippan.
Är visst en tjej som heter Sabina. Kallar sig powerpuffpinglan skall visst hålla till i Åstorp. Får dåliga vibbar av Åstorp. 😁
Okej hon har sagt till mig hon bor i HBG, hon har sambo så verkar lite skumt att köra på hembesök.
Pöwerpuffpinglan vill ha förskott så henne la jag inte mer tid på.
Citera
2020-03-25, 18:02
Medlem
Citat:
Okej hon har sagt till mig hon bor i HBG, hon har sambo så verkar lite skumt att köra på hembesök.
Pöwerpuffpinglan vill ha förskott så henne la jag inte mer tid på.

Jag har också lite weird vibbar på detta. Började skriva med henne och allt kändes bra, hon sa att hon hade ostörd plats för besök, men någonting kändes inte helt hundra ändå.

Någon som kan gå i god för henne?
Citera
2020-03-29, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfMarie
Jag har också lite weird vibbar på detta. Började skriva med henne och allt kändes bra, hon sa att hon hade ostörd plats för besök, men någonting kändes inte helt hundra ändå.

Vad var det som inte kändes bra?
Citera
2020-03-29, 14:45
Medlem
Är det någon som har träffat Bellamalmö?
Är hon värt ett besök?
Citera
2020-03-29, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfMarie

Man får hennes nummer om man låtsas man skall köpa bilder står även på RS o det är registrerat igår tullen adress i Helsingborg men hon bor i klippan om man söker efter henne men nummer o adress finns i Hbg oxå. Fast hon skallra flyttat därifrån för ett år sedan. Men hon konstigt man lägger ut sin registrerade nummer på RS framförallt när man har familj. Fick några bilder av henne. Är onekligen snygg. Hade varit gott o provkört henne. Ingen som vill vågar testa?
Citera
2020-03-29, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Man får hennes nummer om man låtsas man skall köpa bilder står även på RS o det är registrerat igår tullen adress i Helsingborg men hon bor i klippan om man söker efter henne men nummer o adress finns i Hbg oxå. Fast hon skallra flyttat därifrån för ett år sedan. Men hon konstigt man lägger ut sin registrerade nummer på RS framförallt när man har familj. Fick några bilder av henne. Är onekligen snygg. Hade varit gott o provkört henne. Ingen som vill vågar testa?
Hon verkar inte försöka dölja vem hon är. Bilden hon använder i annonsen är samma som på hennes fb.
Citera
2020-03-29, 22:38
Medlem
Citat:
Hon verkar inte försöka dölja vem hon är. Bilden hon använder i annonsen är samma som på hennes fb.
Ja o det är väl bra. Fick även två ansiktsbilder på henne o dom stämmer. Tycker bara man borde dölja bättre vem man är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in